کد خبر: ۱۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹

حضور متفاوت و پررنگ پارس خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد(گزارش تصویری)

به گزارش خبرخودرو، مدیرارتباطات شرکت پارس خودرو در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گفت: شرکت پارس خودرو به روال سالهای گذشته که در نمایشگاه ها حضور دارد امسال نیز در نمایشگاه خودرو مشهد ،حضوری متفاوت و پررنگ تر را دارد.

علی محمدی زاده در گفتگو با خبرخودرو افزود: در حال حاضر از مشکلاتی که در شرکت های خودروسازی وشاید به شکل مشهودتر در پارس خودرو وجود دارد، مشکل ضعف برند است. متاسفانه بسیاری از خودروهای لوکس و با کیفیتی که که توسط شرکت پارس خودرو تولید می شود بعضاً به نام خودروسازان دیگر معرفی می شوند به همین منظور، مجبوریم که به صورت میدانی تبلیغاتی را داشته باشیم به همین جهت حضور در بین مردم را سرلوحه فعالیت هایمان قرار داده ایم.

وی افزود: نمایشگاه خودرو مشهد، جز نمایشگاه های اصلی در کشور و به عنوان اولین گام فعالیتهای شرکت پارس خودرو در سال جاری است. به همین جهت در نمایشگاه امسال غرفه مستقلی از گروه خودروسازی سایپا و البته در جمع گروه ، با برنامه های بسیار متنوع و معرفی چند خودرو تدارک دیده شده است .

وی گفت: برای اولین سال، خودرو نیو مورانو را در نمایشگاه مشهد عرضه نمودیم، همچنین خودرو تینا ،قشقایی ماکسیما، مگان، تندر 90 و خودروی تندر 90 برش خورده را برای آشنایی بهتر بازدیدکنندگان با امکانات تندر 90 در معرض نمایش گذاشته ایم.

وی افزود: در نمایشگاه خودرو مشهد، برای اولین بار خودرو نیو پیکاپ را به نمایش گذاشته و رونمایی کردیم، که خودروی بسیاری پر استقبال و محبوبی است و جز خودروهای تجاری محسوب می شود که توسط شرکت پارس خودرو و با برند نیسان تولید می شود.

مدیرارتباطات شرکت پارس خودرو، با اشاره به ایجاد تغییراتی در خودروی نیو پیکاپ گفت: با همکاری بخش مهندسی شرکت پارس خودرو و شرکت نیسان و شرکای تجاری شرکت در ژاپن ، در خودرو نیو پیکاپ هم به لحاظ شکل ظاهری و هم از لحاظ امکانات ایمنی تغییراتی بوجود آمده است .

محمدی زاده نصب ایربگ و ABS را به عنوان شاخص ترین تغییرات در خودرو نیو پیکاپ ذکر کرد و افزود: این خودرو جز اولین خودروهای تجاری در کشور است که با یک برند بسیار قابل قبول مثل نیسان و با پشتوانه ای قوی و تجربه مردمی ، برای اولین بار با ایربگ و ABS توسط صنعتگران داخلی تولید می شود.

وی در خصوص اقدامات جدید شرکت پارس خودرو در نمایشگاه امسال گفت: شرکت پارس خودرو در نمایشگاه امسال علاوه برارائه کاتالوگ، بروشور، فضای تبلیغاتی داخل غرفه و معرفی محصولات ، کارشناسانی را در کنار غرفه قرار داده تا به مراجعانی که علاقمند بوده و سوالاتی در مورد خودروها دارند پاسخ داده و مراجعان نیز با استفاده از خودرو، از نزدیک با خودروهای مورد نظر آشنا شوند، که به نظر این اقدام، اتفاق مثبتی است و درطول زمان نتایج آن مشخص خواهد شد.

وی گفت: قطعا کسانی که در خودرو می نشینند و از خودرو لذت می برند بهترین مبلغ برای شرکت پارس خودرو خصوصاً محصولات جدیدی مثل تینا و قشقایی و نیو مورانو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در یکی دو سال گذشته ، در این قضیه مقداری سهل انگاری صورت گرفته است که این امر هم لحاظ منابع انسانی و چینش خودرو ها و تلفیقی که با شرکت مادر داشتیم امکان چنین کاری را فراهم نمی نمود، اما امسال با بکارگیری، منابع انسانی بیشتر و پرسنل زبده تر و کارشناسان وارد میدان شدیم و خودروها را در اختیار بازدیدگنندگان قرار دادیم.















نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"