کد خبر: ۱۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

مهر تایید موسسه استاندارد بر خودرو های پلت فرم X100سایپا

به گزارش خبرخودرو، رئیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در ارتباط با پروژه X100 شرکت خودرو سازی سایپا اظهار داشت : خودروهای پلت فرم X100سایپا از استاندارد های لازم برخوردار هستند .

مهندس نظام الدین برزگری در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار خبرخودرو گفت : پروژه x100، پروژه ای است که شرکت خودرو سازی سایپا به عنوان پر تیراژ ترین تولید کننده خودرو در کشور برای استاندارد سازی خودروهای سواری خود آغاز نمود که بر اساس آن در حال حاضر خودرو سواری پراید در مدلهای مختلف در خط تولید این کارخانه قرار گارفته است .

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد تردد خودروهای با کیفیت و استاندارد سایپا 111، 132و 141 جدید هستیم ، افزود : مدلهای یاد شده بر اساس پروژه X100کلیه تستهای ضربه و استاندارد های 51 گانه را به خوبی گذرانده و در حال تولید هستند .

برزگری گفت :خودرو های پلت فرم X100جایگزین پراید صبا شده و هم اکنون در مدار تولید در شرکت سایپا کاشان و خط تولید تهران قرار گرفته اند که به لحاظ استحکام قابل قیاس با تولیدات قبلی پراید نیستند و بر همین اساس این شرکت توانست گواهینامه استانداردهای 51 گانه را از موسسه استاندارد دریافت کند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"