کد خبر: ۱۳۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۸۹

پیش فروش تندر90 ایران خودرو آغاز می شود

به گزارش خبرخودرو ، پیش فروش تندر 90 ایران خودرو ویژه نوروز از ابتدای هفته آینده توسط تمامی نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، ایران خودرو قصد دارد در آستانه آغاز سال نو ، تعداد محدودی از تندر های 90 را از طریق نمایندگی های مجاز خود با تحویل در فصل پر رونق بازار خودرو یعنی تیر ،مرداد وشهریور ماه پیش فروش کند.

براساس این گزارش ، ایران خودرو از ابتدای هفته آینده شرایطی را بوجود می آورد تا مصرف کنندگان بطور مستقیم خودرو تندر90 را با قیمت مصوب کارخانه خریداری کنند. این درحالی است که اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد نسبت به نرخ مصوب کارخانه بیش از یک میلیون تومان گرانتر است .

دراین گزارش آمده است ، متقاضیان این خودرو می توانند با ارائه کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و چک بانکی معادل مبلغ بهای خودرو که معادل 7میلیون و900 هزار تومان برای دو نوع بنزینی ودوگانه سوز است اقدام به ثبت نام کنند و یا اینکه از طریق سایت فروش ایران خودرو بطوراینترنتی می توانند این خودرو را پیش خرید نمایند.

تجربه نشان داده است هر مرتبه که ثبت نام برای خرید تندر90 آغاز می شود ظرفیت ثبت نام برای این خودرو کمتر از یک ساعت تکمیل می شود لذا متقاضیان حتما برای خرید تندر 90ازهم اکنون برای هفته آینده آمادگی لازم را داشته باشند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"