کد خبر: ۱۴۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش خبر خودرو مدیر کل صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع و معادن اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها 2 مورد ثبت سفارش به بخش صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع رسیده که با توجه به رعایت ضوابط از سوی متقاضیان ، مجوز ثبت سفارش برای آنان صادر شده است .

تنها 2 مورد درخواست ثبت سفارش به وزارت صنایع رسیده است

به گزارش خبر خودرو مدیر کل صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع و معادن در ارتباط با اعطای مجوز واردات به خودروهای تجاری ، اظهار داشت:بر اساس مصوبه کمیته خودرو در وزارت صنایع ، در صورت رعایت ضوابط و درخواست، مجوز لازم برای واردات کامیون به کشور صادر خواهد شد .

مهندس صالحی نیا در ادامه گفتگو با خبر خودرو گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تنها 2 مورد ثبت سفارش به بخش صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع رسیده که با توجه به رعایت ضوابط از سوی متقاضیان ، مجوز ثبت سفارش برای آنان صادر شده است .

وی اولویت نوسازی ناوگان فرسوده تجاری را از محل تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود : بر اساس توافق میان وزارت صنایع ومعادن و وزارت راه وترابری ،نوسازی ناوگان فرسوده در حال انجام است .

مهندس صالحی نیا خاطر نشان کرد : با امضاء تفاهم نامه میان وزارت صنایع ومعادن و وزارت راه وظیفه می دانیم تا ازمحل تولیدات داخلی نوسازی ناوگان فرسوده تجاری را با توجه به نوع ، کیفیت و قیمت به نحو مطلوب به انجام رسانیم .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"