کد خبر: ۱۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

خبرخودرو انگلیسی راه اندازی می شود

رشد و توسعه یک صنعت ، علاوه بر تولید و نیاز جامعه به آن به عوامل متعدد دیگری وابسته است که یکی از مهمترین آنها اطلاع رسانی و ارتباط موثر با مخاطبان است. طی سال های اخیر و همزمان با جهش صنعت خودرو سازمان اطلاع رسانی خبر خودرو این نقش مهم را به عهده گرفته و در راستای حمایت از این صنعت کوشیده است تا همواره با آخرین تحولات تکنولوژی دیجیتال و توسعه نیاز های صنعت خودرو ، تغییرات اساسی در سازماندهی و ساختارهای اطلاع رسانی بوجود آورد.

در واقع اگر بخواهیم مهمترین ویژگی این پایگاه را از دیدگاه مخاطبان بر شماریم به روز بودن آن و توسعه همزمان و متوازن آن همراه با رشد و توسعه صنعت خودرو است بطوری که بازدیدکنندگان این سایت به طور چشمگیری به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

صنعت خودرو پس از عبور از تولید در مقیاس جهانی و موفقیت در تولید و ارایه برندهای ملی، ضرورت دارد به بازارهای جهانی اندیشیده و راهبرد برونگرایی را برگزیند و به همین دلیل سازمان خبری خبرخودرو پیشاپیش به استقبال این راهبرد می رود.

در واقع هر چه به سمت جهاني شدن پيش مي رويم و دهکده جهاني را بيشتر درک مي کنيم زبان انگليسي را يک ضرورت انکار ناپذير مي بينيم. امروزه هر کشور و هر منطقه اي که قصد دارد از قافله علم و دانش عقب نماند بايد به سلاح زبان بين المللي و نحوه برقرار کردن ارتباط با دهکده جهاني آشنايي کامل داشته باشد و از آنجا که بيشتر مردم دنيا زبان انگليسي را راحت ترين زبان مي دانند و به عنوان زبان بين المللي مطرح است ؛ اهميت آن را دوچندان مي کند. شايد در گذشته انتشار اخبار و اطلاع رساني به زبان انگليسي احتياجي نبود يا فقط سياسيون و کساني که در تعامل با خارجيان بودند به اين زبان نياز داشتند اما امروزه همه اقشار جامعه نيازمند آن هستند .

حجم گسترده اطلاعاتي كه روزانه به زبان انگليسي از طريق اينترنت و مقالات علمي در سراسر جهان منتشر مي‌شود ؛ يکي ديگر از دلايل رويكرد جديد است. امروز ديگر زمان آن گذشته است که به زبان فارسي اکتفا کنيم و به ترجمه هايي که گه گاه منتشر مي شود دل خوش کنيم . علم و تکنولوژي را زماني مي توان رشد داد و با دانش روز دنيا جلو برد که زبان آن علم و دانش را داشته باشيم و همگام با همه دنيا و به روز حركت كنيم.

از همين رو همزمان با سالروز میلاد فرخنده بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، پايگاه اطلاع رساني خبر خودرو به زبان انگليسي شروع به كار مي كند. در اين پايگاه اخرين اخبار و اطلاعات صنعت خودرو و قطعه سازي ايران و جهان منعكس مي شود. اميد است با همكاري و پشتيباني كارشناسان و صنعتگران خبره و نخبه كشور اين حركت نوين فرهنگي به بهترين وجه به بار نشسته و شاهد رشد روزافزون اين صنعت و صنايع وابسته باشيم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"