کد خبر: ۱۵۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۰

تینا با کیفیت ترین خودرو کشور شد

به گزارش خبرخودرو، بر اساس اعلام نتایج رده بندی با کیفیت ترین خودروهای کشور، خودرو تینا به عنوان با کیفیت ترین خودرو کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، مجتبی استادرحیمی معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: در آخرین رده بندی کیفی ترین خودروهای کشور که بر اساس 9معیار فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و سیستم انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزييات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب ورنگ که به صورت هفته ای توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می گیرد، خودرو تینا یکی از جدیدترین محصولات شرکت پارس خودرو رتبه نخست رده بندی باکیفیت ترین خودرو کشور را از آن خود کرد.

وی افزود: خودرو تینا در هیچ یک از معیارهای تعليق و فرمان، موتور و سیستم انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزييات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه و نفوذ آب هیچگونه نمره منفی را کسب نکرده است.

استادرحیمی اضافه کرد: چشم انداز و سیاست گذاری شرکت پارس خودرو همواره تولید خودروهای با کیفیت با استفاده از دانش و توان مهندسین داخلی است و در این راستا همواره گامهای بلندی برداشته شده که می توان نتایج آن را در نتایج رده بندی کیفی ترین خودروهای کشور دید.

معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو تصریح کرد: نیسان تینا یکی از خودروهای با کیفیت و پرتقاضای نیسان ژاپن است که با ورود این خودرو به چرخه تولید خودروهای داخلی کشور، گام مهمی در جهت نیل به کیفی ترین خودروساز خاورمیانه توسط شرکت پارس خودرو برداشته شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"