کد خبر: ۱۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۰

فرآیند تولید انبوه رانا فراهم شد

به گزارش خبرخودرو ، شرکت ایران خودرو همه سازو کارهای مهندسی را برای تولید رانا فراهم کرده و قرار است تا یایان سال جاری 15 هزار دستگاه از این خودرو روانه بازار شود .

مهندس علی شیخ زاده معاون خودروسواری ایران خودرو با بیان این مطلب تاکید کرده است که در یک برنامه ضربتی دراین معاونت خط تولید بدنه رانا یکی از محورهای اصلی در فرآ یند تولید این خودرو به شمار می رود اماده شده است .

وی درهمین حال اظهار د اشت : این برنامه فنی ومهندسی د ر معاونت خودروسازی سواری به عنوان یک اولویت در چند ماه گذشته صورت گرفته و اینک همه چیز برای تولید به موقع رانا تدارک دیده شده است .

شیخ زاده افزود: تجارب چندین ساله در این بخش به ما این امکان را داده است تا بتوانیم در چارچوب سیاست های مدیریت ارشد برای تولید خودروهای جدید به سرعت اماده سازی فنی و مهندسی را برای تولید چنین خودروهایی را فراهم کنیم

شیخ زاده تاکید کرد : تولید انبوه رانا از شهر یور ماه سال جاری آغاز می شود

وی تصریح کرد: هماهنگی های بسیار خوبی از سوی این معاونت با معاونت هایی مانند معاونت های مهندسی و نیز کیفیت ایجاد شده است که ماحصل آ ن ارتقای کیفیت و بهره گیری از استانداردها در راه اندازی خطوط تولید خودروهای جدید به عنوان یک اولویت راهبردی می باشد .

به گفته شیخ زاده ، بیش از 38 پروژه در این معاونت برای ارتقای کیفت و افزایش توان مهندسی اجرا شده است تا زیر ساخت های تولید برای افزایش کمی وکیفی تولید در روند بهتری در دستور کار قرار گیرد.

وی با این حال تاکید کرد که معاونت خودرو سواری با برخورداری از نیروی انسانی با تجربه و با انگیزه قادر است در یک مدت زمانی کوتاه همه سازو کار های تولید خودروهای جدید را تحقق ببخشد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"