کد خبر: ۱۷۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

دست یابی به استاندارد رضایت مشتری در آپکو

به گزارش خبر خودرو، درممیزی انجام شده با حضور ممیزین شرکت توف نورد TUV NORD ، شرکت آپکو توانست گواهی نامه سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان را اخذ و در ممیزی مجدد، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت خود را به مدت سه سال تمدید کند.   

کسب گواهي نامه سیستم رسيدگي به شكايات مشتريان (ISO10002:2004) حاصل اجرای برنامه هدفمند مدیریت رسيدگي به شكايات مشتريان در شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) است.

بنابراین گزارش، ارايه راهكارهای مناسب برای افزایش رضايت مشتريان، ايجاد رويكرد مشتري‌گرايي در سازمان و ارتباط دو سويه با مشتريان، از جمله اقدامات انجام شده در حوزه رضايت مشتريان آپکو از سال گذشته بوده و رسيدگي سازمان يافته  و سریع به شکایات و درخواست ها و در نهايت رفع ريشه‌اي علل شكايات، از جمله مزاياي این سیستم است.

این گزارش حاکی است، دانش بالاي منابع انساني، توسعه چشمگير شركت در سه سال اخیر و رويكرد مديريت به  خواسته مشتريان از نقاط قوت آپکو در این ممیزی بوده  که در سایه آن در ممیزی مجدد از سوی شرکت توف نورد، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2008) آپکو که در سال 87 اخذ کرده بود، برای یک دوره سه ساله دیگرتمدید شود.

از جمله مزیت های این سیستم ، می توان به بهبود ساختار سازمانی، مستندسازي فرآيند‌هاي شركت، تهيه و تدوين مستندات فني و رويه‌هاي اجرايي و ايجاد بهبود در سطح كيفيت خدمات و محصولات اشاره كرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"