کد خبر: ۱۷۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگزاري کلینیک‌هاي تخصصی تیونینگ خودرو در آپکو

یه گزارش خبرخودرو ، شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) به عنوان اولین مرکز تیونینگ استاندارد خودرو در ایران، با هدف آشنايي بيشتر مشتريان با مقوله تجهيزات سفارشي اقدام به برگزاری کلینیک‌های دوره ای و به صورت کاملا رایگان برای علاقمندان كرده است.   

با توجه به استقبالي كه سال گذشته مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو از برگزاري اولين كلينيك تخصصي تيونينگ خودرو داشتند، آپكو امسال نيز بر آن است تا اين كلينيك‌ها به صورت منسجم‌تر و با هدف آشنايي بيشتر مشتريان با مقوله تجهيزات سفارشي و صنعت نوپاي تيونينگ در كشور برگزار كند.

دراین گزارش آمده است ، آشنایی با فرآیند تغییرات موتوری و غیر موتوری خودرو، آشنایی کامل با تجهيزات تیونینگ موتور مانند سامانه افزایش قدرت موتور، شمع جرقه زنی ایریدیوم، فیلترهوای اسپرت و لنت ترمز سرامیکی از جمله مواردي هستند كه در اين كلينيك مورد بررسي قرار مي‌گيرند.

همچنین  اين امكان براي مشتريان فراهم شده تا خودروهاي تيونينگ شده را تست كرده و كارت رایگان عضویت باشگاه مشتریان آپکو دريافت و ازهدایا و تخفیف ویژه پنج درصدي خريد تجهيزات سفارشي بهره‌ مند شوند.

آپكو بر آن است تا در سال توليد ملي نظرات مشتريان در خصوص فرآيند‌ عرضه تجهيزات سفارشي و عرضه نخستين خدمات تيونينگ علمي در كشور را دريافت و در راستاي بهينه كردن فرآيند خدمات گام بردارد.علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در اين کلینیک‌ها می‌توانند با شماره تماس 44538097 تماس حاصل كنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"