کد خبر: ۱۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱

برگزاری جشنواره فروش ويژه تابستانی باشگاه مشتریان آپکو

به گزارش خبر خودرو، باشگاه مشتریان آپکو در راستای ارايه خدمات متمایز به اعضا وفادار این شرکت، اقدام به برگزاری اولین جشنواره فروش ویژه کرده است.

 آپكو با هدف تكريم هرچه بيشتر مشتريان خود همچنين پرداختن تخصصي‌تر به تقاضاي مشتريان خاص و طرفداران محصولات آپشن اقدام به ارايه تخفيف به مشتريان باشگاه خود كرده است.

اين شركت پس از ارزيابي‌هاي به عمل آمده از كيفيت و نوع تقاضاي مشتريان خود در راستاي بهبود و اصلاح خدمات و ارايه محصولات جديدتر، تصميمات جديد در خصوص اين مشتريان گرفته است، هدفي كه تا حدودي با تشكيل باشگاه مشتريان محقق شده است. در قدم اول برخي از محصولات كه داراي تقاضاي بيشتري از سوي مشتريان بودند با تخفيف به اين مشتريان اعطا خواهد شد.

براساس این طرح، آپکو به کلیه اعضا باشگاه مشتریان خود 20 درصد تخفیف در خرید دزدگیرتصویری آپکو،کروز کنترل، مولتی رهیاب آپکو، انواع رینگ، سنسور دنده عقب، پاورویندوز و یخچال ارایه می‌شود.

این جشنواره از  19شهریور آغاز و تا دوم مهرماه به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

اعضای باشگاه مشتریان آپکو می‌توانند با مراجعه به هریک از مراکز فروش در تهران و سفارش تلفنی برای سایر شهرستان‌ها از خدمات و محصولات در نظر گرفته شده با تخفیف ویژه این طرح استفاده كنند.

لازم به ذكر است آپكو طرح‌هاي ديگري را نيز براي مشتريان باشگاه خود در نظر دارد كه به تدريج اطلاع‌رساني خواهد كرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"