کد خبر: ۱۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

عرضه بسته های مولتی رهیاب آپکو

 به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از عرضه گسترده "مولتی رهیاب آپکو" از ابتدای سال جاری با همکاری سازمان فروش ایران خودرو به مشتریان خبر داد.

محسن پورسعیدی در گفتگو با خبرخودرو  اظهار داشت: تاکنون یازده هزار دستگاه از این محصول برای خریداران مشمول این طرح ارسال شده است و با توجه به تمدید شرایط فروش از جمله در شرایط فروش مردادماه، پیش بینی می شود استقبال مشتریان افزایش یافته و از مرز پنجاه هزار دستگاه فراتر رود.

وی در بیان ویژگی های این محصول اظهارداشت: سیستم رهیاب خودرو افزون بر قابلیت اصلی شامل تشخیص موقعیت مکانی خودرو و هدایت بهینه کاربر از لحاظ زمان و مسافت باقیمانده تا مقصد، با داشتن 4گیگابایت حافظه داخلی امکانات بسیار متنوع و جذابی از قبیل ارتباط با بلوتوث وپخش فایلهای صوتی و تصویری برای راننده و همراهان راننده فراهم می‌کند.این دستگاه با داشتن اطلاعات کامل مربوط به 160 شهر و جاده‌های بین شهری کامل‌ترین پوشش جغرافیایی نقشه‌های موجود ناوبری کشور ایران را داراست. در نرم‌افزار این دستگاه با استفاده از اطلاعات دریافتی از سیگنال‌های جی پی اس موقعیت مکانی خودرو تشخیص داده شده و براساس اطلاعات موجود دراطلاعات پایه نقشه بااستفاده از جدیدترین الگوریتم‌های مسیریابی، بهینه‌ترین مسیر را به راننده پیشنهاد می‌کند ضمن اینکه تاییدیه های استانداردهای اروپایی از جمله  CE و EMC را داراست و از 24 ماه گارانتی برخورداراست.

 وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آپکو دارای 80 نمایندگی مجاز در سراسر کشور است،از برنامه ريزي اين شرکت جهت توسعه نمايندگي ها مجاز خبرداد و گفت: بر همین اساس تا پایان امسال تعداد نمایندگی های مجاز این شرکت به 150 مرکز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بر اساس برنامه ريزی ها ، کليه نمايندگي هاي این شرکت در سال جاري بر مبناي کيفيت ارائه خدمات ، ميزان رضايتمندي مشتريان و نیز حجم فروش رتبه بندي می شوند.

وی همچنین به ماموريت ، اهداف و چشم اندازهاي شرکت آپکو در افق چشم انداز پنج ساله اشاره کرد و گفت: رشد کمی و کیفی نمایندگی های مجاز آپکو از برنامه های اصلی این شرکت است ضمن آنکه بر همین اساس حرکت در مسير طراحي ، تامين ، توليد و فروش و خدمات پس از فروش در حوزه خودروها و قطعات سفارشي از ماموريت هاي این شرکت است.

وی با اعلام اینکه برنامه ریزی آپکو در خصوص افق چشم انداز 5 ساله مورد تایید شرکت ایران خودرو قرار دارد، تصریح کرد: حرکت در مسیر پیشبرد اهداف این برنامه ها از ابتدای سال 91 آغاز و تا پایان سال 94 ادامه می یابد.

 

وی متذکر شد: بر همین اساس مقرر گشته که در پایان این افق حداقل 10 درصد از محصولات شرکت ایران خودرو به صورت سفارشی عرضه گردد و همچنین 30 درصد از بازار قطعات سفارشی خودرو از آن محصولات شرکت ایران خودرو شود و در نهایت تعداد نمایندگی ها به 300 مرکز افزایش یابد.

وی اظهار داشت: در راستای رشد کمی نمایندگی ها، پیش بینی می شود میزان فروش هریک از نمایندگی ها تا پایان سال جاری حداقل 2.5 برابر افزایش یابد و بر همین اساس چرخه فنی و فروش را متناسب با این هدف توسعه خواهیم داد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری همایش نمايندگي هاي مجاز اين شرکت، اذعان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر به عمل آمده در رابطه با افتتاح نمایندگی های مجاز آپکو، انتظار می رود که این شرکت به اهداف پیش بینی شده خود مبنی بر افزایش 150 مرکز تا پایان سال جاری دست یابد.

پورسعیدی به اعطای بسته های سفارشی به مشتریان اشاره نمود و گفت: عرضه بسته هاي سفارشي از اقدامات اين شرکت در راستاي همکاري نزديک با ايران خودرو می باشد و در همین راستا این شرکت در جهت همکاري بهتر و نزديک تر با شرکت ايران خودرو در سال 89 ، 30 هزار بسته سفارشي عرضه نموده است.

وی تصریح کرد:این شرکت در نظر دارد که در سال جاري حداقل 50 هزار بسته سفارشي را میان مشتریان محصولات ایران خودرو عرضه نمايد.

مدیرعامل شرکت آپکو از راه اندازی باشگاه مشتریان محصولات ایران خودرو سخن به میان آورد و گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه ارائه خدمات خاص و هرچه بهتر به مشتریان وفادار می باشد ودرحال حاضر این باشگاه 35 هزار نفر عضو دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"