کد خبر: ۲۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: امروز، پنج شنبه 3 اسفند ماه مرکز خرید و فروش موتورسیکلت در شهر تهران افتتاح می شود.

افتتاح مرکز خرید و فروش موتورسیکلت ، امروز

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: امروز، پنج شنبه 3 اسفند ماه مرکز خرید و فروش موتورسیکلت در شهر تهران افتتاح می شود.

رضا قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: مرکز خرید و فروش موتورسیکلت در مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی در خیابان فداییان اسلام بعد از پل شهید آوینی راه اندازی گردیده است.  و این مرکز در روزهای جمعه فعال است.

وی اظهار داشت: مرکز خرید و فروش شهید رجایی در روز های پنج شنبه به منظور خرید و فروش خودرو دایر است.

به گفته وی پس از برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و اتحادیه تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت، تفاهم نامه ای منعقد شد که بر اساس آن سازمان ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فضای مورد نیاز را به منظور فعالیت این اتحادیه در این مرکز فراهم سازد.

وی در ادامه افزود: تبلیغات کافی در این زمینه صورت پذیرفته، تراکت پخش شده و از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی شده است.

وی اظهار داشت: امید است با راه اندازی این مرکز شاهد ساماندهی خرید و فروش  موتورسیکلت و بهبود وضعیت معابر شهر مانند خیابان سبلان و میدان رازی باشیم چرا که تا کنون ناهنجاری هایی از جمله تجمع خریداران و فروشندگان موتورسیکلت در ساعات شلوغی در خیابان های پرتردد، مانور موتورسیکلت سواران در این خیابان ها، ایجاد آلودگی صوتی و صدا های آزاردهنده سبب ایجاد مزاحمت برای ساکنین شده بود.

رضا قدیمی تصریح کرد: متولی اجرای این طرح شهرداری تهران است که در راستای رفاه حال شهروندان و ساماندهی به خرید و فروش موتورسیکلت در تهران انجام شده است.

وی گفت: در این مرکز کارشناسان خبره به صورت آنلاین با مرکز رایانه ناجا ارتباط دارند و اصالت موتورسیکلت را بررسی می کنند که سرقتی نباشد. از طرف اتحادیه نیز کارشناسانی به منظور بررسی وضعیت فنی موتور حضور دارند تا اطلاعات کافی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: همچنین هماهنگی های لازم در جهت حضور نمایندگان دفاتر اسناد رسمی در این مرکز صورت پذیرفته که در آینده نزدیک در این مرکز همکاری خواهند کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"