کد خبر: ۲۰۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱

پيشرفتها در حوزه رضايت مشتري چشمگير بوده است

به گزارش خبر خودرو ، مهندس گرمان پس از بازديد از مجموعه امور مشتريان و مركز تماس مشتريان گروه سايپا كه به مناسبت روز حمايت از حقوق مصرف كننده انجام گرفت، از تغييرات مثبت و سودمند تشكيل اين مجموعه در حوزه رضايت مشتريان و تمركز تماس مشتريان ياد كرد و از توسعه مجموعه امور مشتريان و ورود به فازهاي بعدي اين پروژه خبر داد.

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا ضمن اشاره به تلاش هاي همكاران فعال در اين مجموعه از ايشان به عنوان مجموعه اي شاداب، پويا و عاشق خدمت به مردم ياد كرد و از مكانيزم نحوه پاسخگويي به مشتريان ابراز رضايت كرد.

 وي افزود: اين يكي از مواردي است كه ما به آن افتخار مي كنيم كه حاصل تلاش همكاران خوب ما در مجموعه امور مشتريان است.

ايشان با اشاره به آسيب شناسي در حوزه نحوه تعامل مشتريان با گروه سايپا قبل از ايجاد تمركز در امور مشتريان عنوان كرد: يكي از بزرگترين مسائل قبل از تشكيل مديريت امور مشتريان تعدد كانالهاي ارتباطي مشتريان بود كه باعث سردرگرمي و در نهايت عدم حصول نتيجه دلخواه در اكثر مواقع مي شد كه بحمدالله با افتتاح اين مركز تمامي تماسهاي مشتريان در هرزمينه اعم از توليد، فروش و خدمات پس از فروش محدود به يك شماره پنج رقمي در سطح كشور شد و همكاران ما در مركز تماس به فراخور نوع مشكل به مشتريان پاسخگو خواهند بود و مشتري هم از همين طريق مي تواند پي گير مشكل خود باشد.

 وي از اهمیت والای مشتریان و نظرات و سلائق آنان در برنامه ریزی های این مركز خبر داد و گفت: محور و فلسفه وجودی خدمات پس از فروش برای سایپا مشتریان هستند که جلب رضایت و مدیریت خواسته های آنان هدف اصلی ما است.
مهندس گرمان گفت:  ارتباط با مشتریان شاه راه حیاتی و اطلاعاتی بین بازار و تحقیق و توسعه بوده و بسیاری از ایده های ناب از مشتریان به سایپا انتقال می یابد.

مهندس گرمان افزود: همه اين موارد فاز اول پروژه تمركز امور مشتريان محسوب مي شود كه فازهاي بعدي آن در مرحله مطالعه و تدوين هستند كه قطعا نوع خدمات دهي ما به مشتريان را متمايز مي كند و اين بدان معناست كه ديگر ارتباط گروه سايپا با مشتريان يكطرفه نيست و از اين به بعد با تشكيل باشگاه مشتريان ما به سراغ آنها مي رويم تا نيازهاي ايشان را شناسايي و ارزيابي كنيم و درحقيقت مشتري را شاهد و ناظر شبكه قرار مي دهيم.

مديرعامل سايپا يدك ضمن ابراز رضايت از پيشرفتهاي كلي در پروژه امور مشتريان گروه سايپا عنوان كرد: آنچه در فاز اول اين پروژه تعريف شده بود تا حدود زيادي به انجام رسيده و ما از پيشرفت كلي آن رضايت داريم. هرچند ايده آل ما اين بود كه هماهنگي بين بخش هاي مرتبط و درگير اين پروژه در گروه سايپا بيش از اين صورت مي گرفت، ولي در مجموع نتايج رضايت بخش بوده و به آينده بسيار اميدواريم.

ايشان با اشاره به تاثيرات ملموس تشكيل اين مجموعه در حوزه رضايت مشتريان افزود: گزارش ها و نتايج حاصل از نظرسنجي ها نشان ميدهد اين تمركز در پاسخگويي، تاثير مثبتي در ذهنيت مشتريان ايجاد كرده و ما اميدوار هستيم با ادامه اين روند در كنار گسترش فعاليت هاي مجموعه امور مشتريان، به رضايت حداكثري دست پيدا كنيم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"