کد خبر: ۲۰۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱

درجلسه هيات مديره ايران خودرو چه گذشت ؟

به گزارش خبر خودرو، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو اعلام کرد: در جلسه اخير هيات مديره،براي توليد 550هزار دستگاه خودرو در سال آينده تصميم گيري شد که در صورت تحقق شاهد افزايش 20 تا 25درصدي توليد سال آينده ايران خودرو نسبت به سال جاري خواهيم بود.

مهندس جواد نجم الدين درخصوص تصميمات جلسه هيات مديره گروه صنعتي ايران خودرو که با حضور تمامي اعضا برگزار شد، گفت : در اين جلسه بودجه عملياتي سال آينده گروه صنعتي ايران خودرو به تصويب هيات مديره رسيد تا براساس آن زمينه تحقق توليد برنامه ريزي شده در سال 92 فراهم آيد.

وي افزود: در اين جلسه روند فعاليت گروه صنعتي ايران خودرو در زمينه هاي مختلف مانند توليد، فروش و ... و تطابق آنها با برنامه ها و اهداف از پيش تعيين شده نيز بررسي و تصميمات خاصي دراين زمينه اخذگرديد. 

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو ادامه داد: بحث ديگري که در اين جلسه مطرح شد اين بود که با توجه به شرايط حال حاضر در صنعت خودرو توليد در ايران خودرو با شدت و قوت ادامه يافته تا امکان افزايش عرضه به ويژه در خصوص خودروهايي که تعهدات انجام نشده اي براي آنها وجود دارد، فراهم آيد.

وي همچنين با اشاره به مباحث مطرح شده روزهاي اخير در حوزه صنعت خودرو اظهار کرد: کاهش قيمت بايدبا کم شدن قيمت تمام شده محصول صورت پذيرد که اين موضوع نيز از عوامل و پارامترهاي مختلف نظير قيمت ارز، هزينه هاي عملياتي، بهاي مواد اوليه و قطعات و .... تاثير مي پذيرد.

مهندس نجم الدين تاکيد کرد : سياست و برنامه هيات مديره گروه صنعتي ايران خودرو بر اين است تا با مديريت هزينه هاي موجود امکان کاهش قيمت محصولات فراهم آيد.

وي افزود:اعضاي هيات مديره در اين جلسه ضمن تقدير از برنامه ريزي هاي صورت پذيرفته براي عبور از بحران فعلي ، بر کاهش قيمت محصولات ايران خودرو با افزايش بهره وري تاکيد کردند.

وي با اشاره به محدوديت هاي ارزي، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و گفت: در سال آينده با كمك منابع ارزي حاصل از صادرات، ايران خودرو بخشي از نياز ارزي خود را تامين و برنامه هاي سال 92 براساس توسعه محصول با برند ايراني تدوين خواهدشد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"