کد خبر: ۲۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو، سازمان تاکسیرانی با هدف صرفه جویی در زمان تاکسیرانان طرح ثبت نام در سامانه خدمات رفاهی بشارت را در 6 پایانه تاکسی آغاز کرده است.

ثبت نام سامانه«بشارت» در 6 پایانه تاکسیرانی

به گزارش خبر خودرو، سازمان تاکسیرانی با هدف صرفه جویی در زمان تاکسیرانان طرح ثبت نام در سامانه خدمات رفاهی بشارت را در 6 پایانه تاکسی آغاز کرده است.

ثبت نام از تاکسیرانان در طرح «بشارت» از ابتدای اردیبهشت در شش پایانه تاکسیرانی تهران  آغاز شده است.

در این طرح گروه های ویژه ای از سازمان به پایانه ها مراجعه می کنند و به طور حضوری اطلاعات رانندگان را در سیستم وارد می کنند. این طرح برای جلوگیری از هدر رفتن زمان تاکسیرانان برای مراجعه حضوری به سازمان پیش بینی شده است.

 بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام از رانندگان در پایانه ها تا 15 اردیبهشت ادامه دارد. پس از آن نیز تاکسیرانان می توانند با مراجعه به سازمان به روال قبلی برای بهره مندی از خدمات بشارت ثبت نام نمایند.

 بسته خدماتی رفاهی بشارت شامل تخفیف 100درصدی بیمه تکمیلی رانندگان و 70 درصدی خانواده هایشان، تخفیف 30 درصدی بیمه عمر و حوادث، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، خدمات تالارهای پذیرایی، هتل مشهد مقدس، خدمات ورزشی، آموزشی و درمانی مجموعه های شهرداری می شود.

بر اساس این گزارش تا پایان فروردین ماه سال 92 13 هزار و 772 درخواست برای بیمه، دو هزار و 827 درخواست برای خدمات رفاهی(خدمات تالارهای پذیرایی یاس- سفر به مشهد مقدس)، یک هزار و 855 خدمات تهیه بلیت سینماهای شهر تهران، سه هزار و 640 خدمات درمانی شهر سالم ، سه هزار و 403 درخواست خدمات ورزشی و 542 درخواست بهره مندی از خدمات آموزشی در سامانه بشارت ثبت شده است.

سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران 24 بهمن با حضور قالیباف شهردار تهران، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهری رونمایی شد. متقاضیان برای ثبت نام در سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان و استفاده از خدمات بیمه ای ، سفر، آموزشی و تفریحی باید به نشانی اینترنتی http://taxi.tehran.ir لینک سامانه بشارت مراجعه کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"