کد خبر: ۲۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

انتشار جزئیات لامبورگینی اونتادور ارتقاءیافته

گروه بین الملل: کارشناسان تیونینگ خودرو در شرکت فورشتاینز اولین جزئیات مربوط به طرح آتی ارتقاءلامبورگینی را اعلام کردند.

به گزارش خبرخودرو، لامبورگینی اونتادور بدون شک یکی از جذاب ترین ابر خودروهای حال حاضر جهان است . اما حتی اگر چه این خودرو کامل به نظر می رسد ، برخی به دنبال بهبود آن و شخصی سازی ظاهری و عملکرش هستند .

فورشتاینز برای آن دسته از افراد دست به کار شده است و برنامه ارتقاء جدیدی را برای این ابر خودرو ایتالیایی مهیا نموده است . طبق اعلام شرکت تیونینگ ، اونتادور ساخت این شرکت با نام اونتادور V شناخته می شود و به امکانات جالبی مجهز می گردد .

این شرکت دربیانیه ای رسمی گفت : به محض اتمام مدل سازی سه بعدی ، کار تولید کامپوتری قطعات بر مبنای مدل مفهومی را آغاز می کنیم ، سپس نتیجه حاصل از سه بعدی سازی قطعات را برای درک بهتر هدف در اختیار تیم کارشناسان قرار می دهیم .

ما همواره در همه مراحل طراحی به دنبال کمال بوده ایم و این امر قبل از شروع عملیات نهایی ساخت به اوج می رسد . این حاکی از هدف گذاری دقیق محصول نهایی است .

خودروی لامبورگینی اونتادور V دارای تجهیزات از جنس الیاف کربن نظیر توزیع کننده جریان باد ، لبه های کناری و باله های تیغه ای شکل است . همچنین این خودرو به رینگ های 20 و 21 اینچی آلمینیومی یک تکه مجهز شده است . در حال حاضر جزئیات اندکی درباره این خودرو دردسترس است ولی گمان می رود که هفته بعد شاهد معرفی جزئیات بیشتر باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"