کد خبر: ۲۲۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

تولید خودرویی از مک لارن با شتاب 2.8 ثانیه

گروه بین الملل: شرکت تیونینگ هنسی امریکا از جدید ترین دستاوردش یعنی برنامه ارتقائی جدید مک لارن MP4-12C که HPE700 موسوم است پرده برداری کرد.

به گزارش خبرخودرو، هم اکنون دارندگان ابرخودروی مک لارن MP4-12C به ویژه در ایالات متحده می توانند با مراجعه به نمایندگی های هنسی اقدام به استفاده از بسته ارتقایی جدید ساخت این شرکت کنند.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده می توان دریافت که ظاهر خارجی خودروی MP4-12C  به جز در قسمت آرم تغییری نکرده است. البته باید گفت این رویکرد در سمت داخلی خودرو نیز در نظر گرفته شده است . مهم ترین تغییر صورت گرفته به روی مک لارن MP4-12C مربوط به موتور آن می شود.موتور 3.8 لیتری توربو دوقلو V8 این خودرو هم اکنون 88 اسب بخار توان بیشتری را تولید می کند و گشتاور آن نیز 130 نیوتون متر افزایش یافته است .

در حال حاضر توان کلی موتور این ابرخودرو 704 اسب بخار و گشتاور آن 728 نیوتون متر می باشد. این میزان از توان کافی است که MP4-12C ظرف مدت تنها 2.8 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند . بخش دیگری از افزایش قدرت نیز از طریق بهینه سازی ECU ، ارتقاء خنک کننده داخلی و سامانه اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ تامین شده است.

هنوز قیمت MP4-12C ساخت هنسی اعلام نشده است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"