کد خبر: ۲۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرحهای ویژه پلیس به منظور بازگشایی مدارس و دانشگاهها خبر داد .

عدم تغییر ساعات زوج وفرد و طرح ترافیک در مهرماه

به گزارش خبر خودرو جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرحهای ویژه پلیس به منظور بازگشایی مدارس و دانشگاهها خبر داد .

بذر افشان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اذعان داشت : کلیه معابر محدوده مدارس و دانشگاهها در سطح شهر تحت پوشش ترافیکی قرار می گیرند .

وی اعلام کرد : ساعت زوج و فرد و طرح ترافیک مهرماه تغییر نمی کند و طرح زوج و فرد از ساعت شش صبح تا 19 و طرح ترافیک از 6:30 صبح تا 17 عصر ادامه دارد .

وی با اشاره به اجرای طرح دقیق و کنترل شدید محدوده زوج و فرد همزمان با شروع سال تحصیلی جدید اذعان داشت : این طرح به منظور ایمنی دانش آموزان و سایر عابرین و نیز کاهش ترافیک در سطح شهر اجرا می شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد فعالیت های راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید گفت : از روز اول مهرماه پلیس راهور در آماده باش کامل است و با بکارگیری یک هزار نیروی کمکی طرح ویژه مهرماه را آغاز می کنند .

بذر افشان با اشاره به افزایش 30 درصدی ترافیک تهران در مهر ماه اظهار داشت : به منظور کاهش ترافیک در سطح شهر سرویسهایی برای مدارس در نظر گرفته شده است . این سرویسها ون یا تاکسی هستند و با توجه به اینکه  دستگاههای ون می توانند تعداد بیشتری از دانش آموزان را جابه جا کنند در کاهش ترافیک نقش بسزایی دارند .

وی در مورد برخورد شدید پلیس با خودروهای متخلف ، بیان کرد : پلیس 97 محدوده طرح زوج و فرد را در دست کنترل دارد و این برخوردها در مهرماه با حساسیت و کنترل بیشتری پیگیری می شود .

بذر افشان ضمن اشاره به لزوم حساسیت پلیس در ارتباط با سرویس مدارس تاکید کرد : کلیه رانندگان سرویس مدارس باید دارای سلامت جسمانی و همچنین دارای کارت شناسایی ، برگه معاینه فنی ، رعایت ظرفیت لازم و برچسب سرویس مدرسه باشند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"