کد خبر: ۲۳۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲

معرفی بسته ارتقایی جدید برای پورشه911

گروه بین الملل: میشا – شرکت امریکایی تیونینگ خودرو – آماده می شود تا بسته ارتقایی جدیدی را برای پورشه 911 در نمایشگاه اتومبیل سما 2013 معرفی کند.

به گزارش خبرخودرو، نمایشگاه اتومبیل 2013  سما امسال در ماه نوامبر کار خود را آغاز می کنند و طراحان و تیونرهای خودرو بار دیگر فرصت پیدا می کنند که آخرین دستاورد هایشان را عرضه نمایند. طبق اعلام شرکت کالیفرنیایی میشا بسته ارتقایی بدنه برای نسل جدید پورشه 911 در نظر گرفته شده و 991 نام دارد. این بسته امکانات جدیدی را به خودروی اسپرت مشهور 911 اضافه می نماید.

میشادیزاین اعلام کرده که بسته 991 ظاهری هجومی تر را به خودرو می دهد و دارای امکانات جدید مثل سپرجلوی جدید ، باله های کناری متفاوت ، سپر عقب توزیع کننده جریان باد، اسپویلر عقب و یک کاپوت بازطراحی شده جدید است.

در ضمن برخی از قطعات فوق نیز از جنس الیاف کربنی سبک می باشند. گمان می رود که این تغییرات فقط به مقدار فوق الذکر ختم شود  و عملکرد موتور خودرو همچنان مشابه گذشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات تکمیلی بسیار کمی درباره بسته ارتقایی پورشه 911 در دست است و لذا می بایستی تا پنجم نوامبر و افتتاح نمایشگاه سما صبر کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"