کد خبر: ۲۳۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲

منتظر رونمایی مرسدس E63 AMG  ارتقاء یافته باشید!

گروه بین الملل: براباس – متخصص تیونینگ خودروهای مرسدس بنز – به تازگی آخرین دستاورد خود ، نسخه ارتقاء یافته E63 AMG که قرار است در نمایشگاه اتومبیل اسن2013 به نمایش در آید ، را رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام شرکت تیونینگ این خودروی براباس 850 توربو دوقلو نام دارد و حجم موتور  آن از 5461 سی سی به 5912 سی سی افزایش یافته است. این خودروی قدرتمند همچنان نیروی مورد نیازش را از طریق یک موتور V8 توربو دوقلو که هم اکنون توان آن به 850 اسب بخار و بیشینه گشتاورش به 1450 نیوتون متر افزایش یافته است ، تامین می کند. البته گشتاور موتور خودرو با هدف حفظ اسقامت آن به صورت الکترنیکی به 1150نیوتون متر محدود شده است.

بایستی اشاره کرد که نسخه پایه این خودرو 585 اسب بخار توان و 800 نیوتون متر گشتاور دارد. به گفته براباس بسته ارتقایی این شرکت قابلیت نصب بر روی هر دو نسخه دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل خودروی E63 AMG واگن را دارد.خودروی ارتقا یافته مذکور می تواند ظرف مدت تنها 3.1 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند و به بیشینه سرعت 300 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. البته در صورت نصب تایرهای با عملکرد بهتر می توان سرعت این خودرو را به 350 کیلومتر بر ساعت رساند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"