کد خبر: ۲۴۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

طراحی پلت فرم جدید در سایپا

به گزارش خبرخودرو،  قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول و رئیس ستاد توسعه محصول سایپا از تولید محصول جدید شرکت سایپا خبر داد و گفت: بر اساس استراتژی شرکت سایپا در جهت تنوع بخشی به سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا، این شرکت در حال طراحی پلت فرم جدیدی است.

مهندس ناصر آقامحمدی افزود: به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخ به نیاز آنها، خودرویی جدید بر اساس استاندارد های روز دنیا در حال طراحی است و قابلیت هایی چون مصرف سوخت پائین، میزان آلایندگی کم، قیمت رقابتی و زیبایی ظاهری در طراحی آن مد نظر قرار خواهد گرفت.

قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تولید پلت فرم جدید را مستلزم توسعه قوای محرکه دانست و گفت: جهت تولید محصول جدید نیاز به تولید و توسعه قوای محرکه از جمله  موتور، گیربکس می باشد و برهمین اساس این موضوع در دستور کار شرکت مگا موتور قرار گرفته است.

وی افزود: این محصول مجهز به موتورهای نسل جدید و امروزی خواهد بود که به لحاظ مشخصات عملکردی در سطح بالایی قرار دارد و بر اساس استانداردهای روز دنیا با میزان آلایندگی کم تولید خواهد شد.

رئیس ستاد توسعه محصول سایپا، تولید این محصول را آغاز فصل تازه ای برای ورود محصولات سایپا به کلاس جهانی دانست و گفت: این خودرو با داشتن مشخصات عملکردی مناسب در کلاس B طراحی و تولید خواهد شد و قطعا نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

وی زمان تولید این خودرو را اواخر سال 95 بر شمرد و اظهار امیدواری کرد: با طراحی و تولید این پلت فرم جدید بتوانیم تحولی بر روی کیفیت محصولات و رضایت مندی مشتریان ایجاد کنیم .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"