کد خبر: ۲۴۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۲
گروه بین الملل: فورد موستانگ جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی عمومی شد و برای اولین بار در بیش از چهار دهه تولیدش به صورت فرمان سمت راست در انگلستان عرضه خواهد شد.

فورد موستانگ مدل 2015 به دیترویت راه یافت

گروه بین الملل: فورد موستانگ جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی عمومی شد و برای اولین بار در بیش از چهار دهه تولیدش به صورت فرمان سمت راست در انگلستان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، موستانگ کاملا جدید در سه ماهه پایانی سال 2014 به فروش خواهد رسید و در سال 2015 وارد انگلستان می شود.

این خودرو جدیدترین مدل جهانی است که بر اساس برنامه وان فورد ساخته شده است.

سرانجام پس از 30 سال که بیش تر تولید کنندگان از شر محورهای عقب راحت شده اند، سیستم تعلیق عقب مستقل در موستانگ به کار رفته است. کیفیت رانندگی این خودرو به طور قابل توجهی ارتقا یافته و سیستم تعلیق جلوی آن نیز بازطراحی شده است. این خودروی جدید چرخ های 48 سانتی متری دارد.

جدیدترین موستانگ، سبک تر و مقاوم تر است و اطاق بزرگ آن از ارتقای کیفیت مطلوبی بهره می برد. یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی سانتی متری در مرکز اطاق این خودرو نصب شده است و برای بازار اروپا به نرم افزار هدایت مجهز خواهد بود.

موتور جدید برای موستانگ، 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست با قدرت 305 اسب بخار و گشتاور 406 نیوتون متر است.

موتور 5.0 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار و گشتاور 528 نیوتون متر آن نیز تا 18 ماه آینده ارتقا یافته و قدرت آن به 500 اسب بخار خواهد رسید. موتور پایه 3.7 لیتری V6 این خودرو که در انگلستان عرضه نخواهد شد با قدرت 305 اسب بخار بی تغییر باقی خواهد ماند. فورد قصد داشت این موتور را کنار بگذارد اما برای پایین نگه داشتن قیمت پایه موستانگ آن را در ایالات متحده عرضه می کند.

گیربکس هاس اتوماتیک و دستی شش سرعته این خودرو نیز بی تغییر باقی مانده اند که در این صورت پدال های انتخابی نصب شده روی فرمان آن نیز باقی خواهند ماند. یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته برای این خودرو در دست ساخت است اما تا 2 سال آینده آماده نخواهد شد.

در حالی که انتظار می رود قیمت موستانگ جدید رسما اعلام شود به نظر می رسد قیمت آن در حدود 49152 دلار باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"