کد خبر: ۲۴۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

فروش ويژه محصولات ايران خودرو به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرخودرو، شركت ايران خودرو به مناسبت ايام دهه فجر، محصولات خود را با شرايط ويژه در راستاي تامين خواسته و رضايت مشتريان و نمايندگان عرضه مي كند.    

بر اساس اعلام معاونت فروش و بازاريابي به نمايندگي هاي سراسر كشور كه از 12 تا 22 بهمن اعتبار دارد، تمامي محصولات اين طرح بجز گروه پارس، سمند و رانا، از امكان انتخاب كارت طلايي يك ستاره با ٢۵ درصد تخفیف برخوردارند و  مشتريان مي توانند در صورت تمايل آپشن مولتي رهياب را به مبلغ سه ميليون ريال انتخاب كنند.لازم به توضيح اينكه فروش ويژه بهمن ماه ايران خودرو از ساعت 10 صبح روز يكشنبه 13 بهمن ماه فعال خواهد شد.

براي بهره برداري مشتريان و توزيع مناسب، ثبت نام صرفا يك فقره به ازاي هر كد ملي و تنها براي مشتريان حقیقي  امكان پذير است.

معاونت فروش و بازاريابي به نمايندگي هاي مجاز تاكيد كرده  است، انصراف از خريد بدون احتساب سود و يا جريمه ممكن است و موعد تحويل ذكر شده براي فروش فوري نقدي،  تنها در صورت تحويل پرونده ظرف ۴٨ ساعت تعیین شده است.

ثبت نام فقط به صورت اينترنتي و از طريق وب سايت هاي  ikco.iranecar.com   و www.ikco.com  صورت مي گيرد و  نمايندگان هنگام ثبت نام از مشتريان حتما بايد مدارك مورد نیاز براي احراز سكونت را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام كنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"