کد خبر: ۲۴۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو، امروز طی مراسمی از 4 محصول جدید گروه بهمن با نام آمبولانس کاپرا ، خودروی SUV لند مارک و دو وانت کارا و کارو رونمایی گردید.

4 محصول جدید گروه بهمن رونمایی شد

به گزارش خبر خودرو، امروز طی مراسمی از 4 محصول جدید گروه بهمن با نام آمبولانس کاپرا ، خودروی SUV لند مارک و دو وانت کارا و کارو رونمایی گردید.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم افتتاح و تولید آزمایشی 4 محصول جدید گروه بهمن در شرکت بهمن موتور ضمن اشاره به مشخصات و ویژگی های این محصولات گفت : اولین پروژه گروه بهمن  افتتاح خط تولید وانت کارو ، وانت کوچک درون شهری گروه بهمن است این محصول دارای حجم موتور 1050 سی سی، استاندارد یور4 و قابلیت نصب ایربگ است.

حمید رضا داوود زاده  افزود : اخذ استاندارد 55 گانه  و قابلیت حمل 830 کیلو گرم بار از دیگر مشخصات وانت کارو ذکر کرد و افزود : هم اکنون مجوز شماره گذاری این محصول اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه 5 میلیارد تومان برای پروژه وانت کارو سرمایه گذاری صورت گرفته ،تصریح کرد : تولید وانت کارو  با 26 درصد ساخت داخل آغاز و برای 78 درصد داخلی سازی برنامه ریزی شده است.

وی همچنین به پروژه آغاز تولید محصول SUV لندمارک درشرکت بهمن موتور اشاره کرد و گفت : این محصول چهار سیلندر شاسی بلند که با موتور میتسوبیشی است دارای حجم موتور 2400 سی سی بوده ، برای تولید این محصول کمتر از 500 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است و پیش بینی می شود که بازار مناسبی را در کشور داشته است.

وی در ادامه در خصوص سومین محصول جدید گروه بهمن اظهار داشت :  آمبولانس کاپرا دو دیفرانسیل  محصول جدید بعدی شرکت بهمن موتور است که قابلیت فعالیت در مناطق صعب العبور و برف خیز کشور را دارد مشخصات موتور این محصول همانند مدل SUV لندمارک است سیستم سوخت رسانی آن انژکتوری و دارای سیستم ترمزABS و EBD است.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور چهارمین محصول جدید این شرکت را وانت کارا ذکر کرد و گفت :  این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست  اقتصاد مقاومتی ،داخلی سازی وانت مزدا با حداقل ساخت داخل در گروه بهمن دنبال گردید به طوری که در این راستا برای تامین موتور این خودرو در داخل توافقی میان گروه بهمن و شرکت ایران خودرو صورت گرفت و موتور این خودرو در داخل تامین گردید.

داوود زاده با اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی در کاهش وابستگی در تولید ، و تاکید بر خودکفایی در تولید در کشور خاطر نشان کرد :  در راستای اقتصاد مقاومتی و داخلی سازی وانت مزدا یا وانت کارا این محصول هم اکنون 100 درصد داخلی سازی شده است وتنها کمتر از 5 درصد از قطعات آن از خارج تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تولید وانت کارا 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است ، گفت : پروژه وانت کارا بزرگترین پروژه شرکت بهمن موتور است ، این محصول دارای موتور 1700 سی سی است ، داشبورد این محصول جدید و قابلیت نصب ایربگ داشته و  بدنه آن تقویت و دارای کیفیت بسیار خوبی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"