کد خبر: ۲۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

فرمول جدید قیمت گذاری خودروها بزودی اعلام می شود

به گزارش خبر خودرو، عضو ناظر شورای ملی رقابت گفت : بازنگری در فرمول قیمت گذاری به اتمام رسیده و هم اکنون در دستور کار شورای رقابت قرار دارد.

عیسی امامی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در صورت تشکیل جلسه شورای رقابت در هفته جاری این دستورالعمل نهایی می شود.

وی تصریح کرد : گزارش بازنگری در فرمول قیمت گذاری از سوی گروه کارشناسی شورا در آخرین جلسه شورای رقابت در سال گذشته مطرح گردید که با توجه به سوالات و نقطه نظرات اعضای شورای رقابت، مقرر گردید در بازنگری صورت گرفته ، تجدید نظر شود.

وی تاکید کرد : در این جلسه با توجه به اعلام گزارش گروه کارشناسی شورا در خصوص بازنگری در فرمول قیمت گذاری مقرر شد برخی مصادیق مثل نوع خودرو و کیفیت آنها در فرمول اخیر مشخص شود .

وی اظهار داشت : بر  همین اساس مقرر گردید تا نوع خودرو با توجه به درصد داخلی سازی و میزان تاثیر پذیری آن  از نرخ ارز و تورم بخشی در فرمول اخیر قیمت گذاری مشخص گردیده و در اولین جلسه شورا در سال جدید نتیجه این بررسی اعلام می شود.

این عضو ناظر شورای رقابت گفت : در صورتی که فرمول قیمت گذاری در جلسه آتی شورای رقابت مصوب و نهایی شود به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ارائه می شود تا به شرکتهای خودروساز ابلاغ شود.

امامی افزود : پیش بینی می شود دستورالعمل قیمت گذاری خودرو نهایتا در اردیبهشت ماه جاری به وزارت صنعت و معدن جهت ابلاغ به شرکتهاارائه شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"