کد خبر: ۲۵۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بالاخره کیا از گرند کارنیوال مدل 2015 جدید خود که قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک این هفته معرفی شود، رونمایی کرد.

کیا گرند کارنیوال جدید معرفی شد

گروه بین الملل: بالاخره کیا از گرند کارنیوال مدل 2015 جدید خود که قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک این هفته معرفی شود، رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، گرند کارنیوال دارای سبکی کاملا جدید، فضای بیش تر و موتور 3.3 لیتری V6 بنزینی نوین است که جایگزین موتور 3.5 لیتری مدل قبلی آن می شود.

این خودروی جدید کیا که جایگزین مدل نسل دوم 9 ساله این خودرو می شود برای اولین بار در سال 2011 و در KV7 کانسپت به نمایش درآمد.

در قسمت جلوی گرند کارنیوال جدید نسخه جدیدی از جلوپنجره تایگر نوز آشنای کیا به  همراه چراغهای جلوی چاقویی شکی بزرگ تر و لامپ های LED که در طول روز روشن هستند به چشم می خورد.

درهای کشویی بزرگ در کناره های این ون بزرگ دیده می شوند و در قسمت پشت آن چراغ عقب شبیه به مرسدس GL تعبیه شده است.

یک سیستم هدایت ماهواره ای بزرگ و صفحه نمایش سرگرمی در مرکز داشبورد این خودرو و بالای نوار کنترلی مستقل و دکمه های سیستم کنترل هوا وجود دارد.

گرند کارنیوال جدید ظرفیت هشت سرنشین را خواهد داشت.

گرند کارنیوال جدید در آمریکا با موتور 3.3 لیتری تزریق مستقیم بنزینی V6  نوین عرضه خواهد شد.

هنوز جزئیات این خودرو برای استرالیا اعلام نشده است.

یک موتور چهار سیلندر دیزلی با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 429 نیوتون متر نیز برای گرند کارنیوال کنونی در استرالیا عرضه می شود البته این خودروساز طیف موتورهای گسترده تری را برای این مدل جدید معرفی خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"