کد خبر: ۲۵۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار داشت : در حال حاضر طرح راه اندازی خط BRT اتوبان صدر در دستور کار است ومطالعات اجرایی آن در حال انجام است که در صورت ایجاد زیرساخت ها، این طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

خطوط  BRT تهران در سال جاری به حد نصاب می رسد

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار داشت : در حال حاضر طرح راه اندازی خط BRT اتوبان صدر در دستور کار است و مطالعات اجرایی آن در حال انجام است که در صورت ایجاد زیرساخت ها، این طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، تصریح کرد : در انتهای سال گذشته خط BRT9 واقع در بزرگراه امام علی (ع) به صورت آزمایشی آغاز به کار نمود که باید ایمن سازی و گسترش آن ادامه یابد و همچنین در صورت راه اندازی خطBRT بزرگراه صدر،  مطابق برنامه تمام ده خط پیش بینی شده برای تهران محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود : از اولویت های ناوگان اتوبوسرانی در سال 93 تغییرات در شبکه اتوبوسرانی است به طوری که دائما نیاز سنجی در خطوط صورت گیرد که گاها ممکن است به علت تعداد کم مراجعین و عدم نیاز به یکی ازاین خطوط ، آن خط جمع آوری و در مکان مناسب دیگری ایجاد گردد که این نیازسنجی باید دائما به روز رسانی شود.

وی در ادامه از تقویت امکانات تعمیرگاهی در سال جدید خبر داد وگفت :  در هر ماه 74 دستگاه اتوبوس فرسوده می شود یعنی به صورت میانگین هرسال 800 دستگاه از رده عملیاتی خارج می گردد که به منظور بازسازی ونوسازی این اتوبوس ها تقویت امکانات تعمیرگاهی در سال جاری در دستور کار است.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ناوگان اتوبوسرانی در سال جاری اظهار داشت : از برنامه های ناوگان در سال جاری حمایت از بخش خصوصی ، آموزش پرسنل فنی واجرایی وهمچنین اعمال ایزوهای 1404 است.

سنندجی با اشاره به آلودگی هوا در تهران اظهار داشت : در سال های گذشته اتوبوس های برقی به  علت فرسودگی جمع آوری گردید و در حال حاضر با توجه به آلودگی هوا راه اندازی مجدد خطوط این اتوبوس ها در دستور کار است وترجیحا در مسیرهای گذشته از جمله جنوب محور آزادی راه اندازی خواهد شد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : خرید 33 دستگاه اتوبوس برقی به منظور راه اندازی مجدد خطوط برقی پیش بینی گردیده که اگر همچنان زیرساخت های این طرح بازسازی یا تامین شود بهره برداری از این خطوط در آینده نزدیک صورت می پذیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"