کد خبر: ۲۵۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی نیویورک این هفته افتتاح می شود و معرفی خودروهای کاملا جدید در آن نیز آغاز خواهد شد.

نیسان مورانو مدل 2015 با سبکی جدید ساخته می شود

گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی نیویورک این هفته افتتاح می شود و معرفی خودروهای کاملا جدید در آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، نیسان، مورانو مدل 2015 به روز شده را با ظاهری جدید و داخل اصلاح شده معرفی کرده البته این خودرو از نظر فنی بی تغییر باقی مانده است. تغییر عمده مورانوی جدید در قسمت جلوی آن است که چراغ های LED بوم رنگ شکل جدید به همراه قسمت جلوی مخصوص نیسان به نام V موشن را دارد.

نیسان در داخل این خودرو، ارتفاع پانل تجهیزات را کم تر، سایز کنسول وسط را عریض تر، صندلی ها را به روز و 60 درصد دکمه های سیستم صوتی و هدایت را حذف کرده است. مورانو در زمینه تکنولوژی از سیستم سرگرمی نیسان کانکت با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی رنگی به همراه سیستم صوتی Bose  با 11 بلندگو بهره می برد.

زیر کاپوت این خودرو موتور 3.5 لیتری V6 نسل قبلی آن و همچنان متصل به گیربکس CVT  و با قدرت 260 اسب بخار قرار دارد. این خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است البته سیستم چهار چرخ فعال نیز به عنوان گزینه ای برای آن موجود است. مدل 2015 این خودرو 58 کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی آن است و گفته می شود که با ارتقای موتور و گیربکس میزان مصرف سوختی 20 درصد کم تر خواهد داشت. مورانو مدل 2014 میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 8.5 کیلومتر دارد.

مورانو مدل 2015 از اواخر فصل بهار روانه نمایندگی های فروش خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"