کد خبر: ۲۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مینی کانتری من مدل 2015 کاملا جدید قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 معرفی شده است.

مینی کانتری من مدل 2015 معرفی شد

گروه بین الملل: مینی کانتری من مدل 2015 کاملا جدید قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 معرفی شده است.

به گزارش خبرخودرو، جدیدترین نسخه کانتری من مینی از سبک چهار در مرسوم خود به همراه صندوق عقبی بزرگ، محل قرار گیری پنج سرنشین و ساختار چهار چرخ فعال انتخابی خواهد بود. سبک کانتری من مانند مینی کوپر جدید برای نسلی نوین به روز شده است و این خودرو در ماه جولای امسال عرضه خواهد شد. هم چنین مدل های کوپر و کوپر S نیز با ساختار چهار چرخ فعال به عنوان یک گزینه موجود خواهند بود. و در آخر، این خودروساز مینی وان، کوپر SD و کوپر D کانتری من را نیز با ALL4 انتخابی عرضه خواهد کرد.

مدل پایه این خودرو از موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر با قدرت 121 اسب بخار بهره خواهد برد در حالی که مدل های S و JCW آن به ترتیب قدرت 181 و 208 اسب بخار خواهند داشت. سیستم چهار چرخ فعال ALL4 مینی به صورت استاندارد در مدل های JCW عرضه شده و هر نسخه آن با گیربکس اتوماتیک شش سرعته انتخابی موجود خواهد بود در حالی که گیربکس دستی شش سرعته جزئی از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو است.

کانتری من از نظر ظاهری کمی اصلاح شده تا ظاهر تهاجمی تری داشته باشد در حالی که رینگ های 43 سانتی متری جدید این خودرو ظاهر قدرتمند آن را مشخص تر می کند. هم چنین، چراغ های مه شکن LED و لامپ هایی که در طول روز روشن هستند به این خودرو اضافه شده است. رنگ های بدنه جدیدی که خریداران مینی کانتری من مدل 2015 می توانند انتخاب کنند شامل سبز جنگلی متالیک، خاکستری نیمه شب متالیک، مشکی پیانو و آبی نور ستاره ای متالیک است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"