کد خبر: ۲۵۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: لندروور، دیسکاوری ویژن کانسپت خود را در شهر منهتن به نمایش درآورد.

با سبک آینده شاسی بلندها آشنا شوید

گروه بین الملل: لند روور، دیسکاوری ویژن کانسپت خود را در شهر منهتن به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو علاوه بر تمام تکنولوژی های پیشرفته ای که دارد، سبک طراحی مدل های آینده خانواده دیسکاوری را نیز نشان می دهد. این کانسپت ظاهر مدرن و دقیقی دارد البته سقف و چراغ های بالا تر نصب شده آن کاملا از میراث لند روور پیروی می کنند.

البته این خودرو از طیف کامل تکنولوژی های Star Trek-grade بهره می برد. به عنوان مثال، این خودرو دارای کنترل حرکت است که به راننده اجازه می دهد راهنماهای گردش، چراغ های جلو و صفحه نمایش را صرفا با اشاره دست کنترل کند. هم چنین این خودرو از ویژگی به نام Smart Glass (شیشه هوشمند) بهره می برد که تکنولوژی واقعیت افزوده را بر سطوح لعابی خودرو می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های این خودرو ریموت درایور کنترل نامیده می شود. این ویژگی به راننده کمک می کند زمانی که در داخل خودرو ننشسته است آن را با سرعت بسیار پایین به حرکت در آورد. این ویژگی می تواند منحصرا در شرایط آفرود سخت و یا هنگام جابه جایی با یک یدک کش سودمند باشد.

چراغ های جلوی لیزری قدرتمند این خودرو نوری شبیه به نور روز تولید کرده و به طور اتوماتیک به سمت پایین هدایت می شوند تا مانع دید دیگران نشوند.

دوربین نصب شده زیر جلو پنجره این خودرو، روبه رو را بررسی کرده و تصاویر آن در شیشه جلو بازتاب می شوند به طوری که تصور می شود کاپوت این خودرو شفاف است.

این کانسپت هفت سرنشینه ویژگی های پیشرفته بیش تری مانند صندلی های تاشوی مخصوص، چمدان تعبیه شده در داخل درها و Laser Terrain Scanning نیز دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"