کد خبر: ۲۵۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
با محتمل‌تر شدن اخراج سرمربي آرژانتيني بارسلونا، يکي از تيم‌هاي ملي فوتبال آمريکاي جنوبي براي استخدام او ابراز تمايل کرد.
 
شکست بارسلونا مقابل رئال مادريد در ال‌کلاسيکوي فينال جام حذفي اسپانيا و از دست رفتن بهترين فرصت کسب جام براي کاتالان‌ها در فصل جاري، احتمال برکناري خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني آبي و اناري‌پوشان را قوت بخشيده است.
 
با وجود اين ناکامي‌ها سران فوتبال ونزوئلا قصد دارند، تاتا مارتينو را به عنوان سرمربي بعدي تيم ملي خود استخدام کنند. به نقل از تسنيم، نشريه مارکاي اسپانيا با اعلام اين خبر نوشت که مارتينو هم از لحاظ فني هم از نظر ميزان حقوق همان گزينه‌اي است که ونزوئلايي‌ها مي‌خواهند.
 
تيم ملي ونزوئلا از مرحله انتخابي جام جهاني2014 که در آن سرمربي‌ قبلي‌اش، سزار فارياس استعفا کرد، بدون سرمربي بوده اما حالا سران فوتبال ونزوئلا در پي يافتن جانشيني براي فارياس هستند که طبق ادعاي مارکا، مارتينو اصلي‌ترين گزينه است.
 
اين نشريه همچنين ادعا کرده که ونزوئلايي‌ها قصد دارند با مارتينو قراردادي 4 ساله ببندند که از آن هدف، رسيدن تيم ملي فوتبال اين کشور به رقابت‌هاي جام جهاني 2018 روسيه را دنبال مي‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"