کد خبر: ۲۵۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شورلت برای اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک سال2014، ترکس خود را برای بازار ایالات متحده به نمایش درآورد.

شورلت ترکس برای آمریکا به نمایش درآمد

گروه بین الملل: شورلت برای اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک سال2014، ترکس خود را برای بازار ایالات متحده به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، نسخه مخصوص آمریکای این خودرو که بسیار شبیه به ترکس مخصوص اروپا است از جلوپنجره دوتکه و چراغ های جلوی کشیده شده به سمت عقب همین مدل بهره می برد. جنرال موتورز بدنه این خودرو را با روکش های پلاستیکی اضافی و گزینه های رینگ40  و45  سانتی متری آراسته است.

داخل این خودرو دارای مجموعه تجهیزات شبیه به موتورسیکلت، قسمت هایی متالیک و برنامه سرگرمیMyLink  شورلت است که اطلاعات آن روی صفحه نمایش7  اینچی به نمایش در می آید. گزینه های رنگ داخل این خودرو شامل مشکی جت، مشکی جت/ تیتانیوم روشن و مشکی جت/براون استون است.

ظرفیت صندوق عقب این خودرو530  لیتر است که با تا شدن صندلی های عقب به1371  لیتر افزایش می یابد.  این خودرو به صورت استاندارد دارای10  کیسه هوا،10  رنگ بدنه، ورودی بدون سویچ و استارت از راه دور است و در نسخه های LS، LT و LTZ عرضه می شود.

شورلت اعلام کرده است که این خودرو از موتور1.4  لیتری توربوشارژ اکوتِک با قدرت138  اسب بخار و گشتاور200  نیوتون متر بهره می برد. این موتور به گیربکس اتوماتیک شش سرعته و سیستم چهار چرخ فعال متصل است.

شورلت ترکس از اوایل سال آینده در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. این خودرو با کیا سول و نیسان جیوک رقابت می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"