کد خبر: ۲۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

افزايش كيفيت خدمات پس از فروش سايپا در سال 93

 

 

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدك با اشاره به برنامه‌هاي تدوين شده براي افزايش كيفيت خدمات پس از فروش سايپا در سال 93 اظهار داشت: افزايش  كيفيت خدمات قطعا رضايت مشتريان را در پي دارد و با توجه به كيفيت توليدات، برنامه گسترده‌اي براي بالا بردن كيفيت خدمات را دنبال خواهيم كرد.

مصطفي وحيدزاده در سخناني با اشاره به نامگذاري سال 93 به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري، افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثري در پيشبرد اهداف گروه خودروسازي سايپا بر عهده دارد لذا بايد با اراده‌اي استوار، كيفيت خدماتي را كه به مشتريان ارائه مي‌شود افزايش دهيم تا به سهم خود به وظايفمان در تحقق برنامه‌هاي اقتصادي دولت عمل نماييم.

مديرعامل سايپايدك توجه به مشتریان و پاسخگويی به نیازهای آنان با احترام کامل در كنار افزايش كيفيت خدمات را از مهمترین برنامه‌هاي سايپايدك در سال جاري دانست و گفت: براي اينكه بتوانيم نيازهاي مشتري را بهتر بشناسيم بايد ارتباط با شبكه نمايندگي‌ها را بيشتر كنيم. در واقع در سايه اين ارتباط گسترده و نزديك است كه مي‌توان نيازهاي مشتري را شناخت و بر اساس آن اقدام كرد.

وحيدزاده همچنين با اشاره به اجراي موفقيت آميز امداد نوروزي 93 گروه خودروسازي سايپا، ادامه داد: در مدت اجراي اين طرح تلاش ما و شبكه نمايندگي‌ها بر اين بود كه با ارائه خدمات با كيفيت، رضايت مسافران نوروزي جلب شود كه نگاهي به آمارها مهر تاييدي بر تحقق اين خواسته است.

وي افزود: بدون شك با تكيه بر توانمندي‌ها و دانش فني موجود در سايپايدك و شبكه نمايندگي‌ها رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست و اميدوارم در پايان سال 93 بتوانيم كارنامه قابل قبولي از خود در اين زمينه بر جا بگذاريم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"