کد خبر: ۲۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: خودروی کوچک جیپ سرانجام به صورت تولید شده در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 به نمایش جهانی درآمد.

جیپ از نسخه تولید شده رنگاده رونمایی کرد

گروه بین الملل: خودروی کوچک جیپ سرانجام به صورت تولید شده در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 به نمایش جهانی درآمد.

به گزارش خبرخودرو، جیپ رنگاده در ماه مارس امسال به صورت کانسپت رونمایی شده بود. قرار است این خودرو اواخر سال جاری و با قیمت 18500 دلار به مشتریان تحویل داده شود.

این شاسی بلند کلاس B بر اساس پلتفرم مشترک فیات 500X ساخته شده است و حتی از خط تولید موتور مشابه آن نیز بهره می برد. گفته می شود که این خط تولید موتور شامل دو گزینه بنزینی 1.4 لیتری مولتی ایر توربو یا 2.4 لیتری تایگرشارک قدرتمندتر است. نسخه اول این موتورها قدرت 160 اسب بخار و دیگری قدرت 184 اسب بخار دارد و به ترتیب به گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک 9 سرعته متصل هستند.

هم چنین گمان می رود که در بازارهای اروپایی و مناطقی مانند هند حداقل دو گزینه موتور دیزلی شامل 1.6 لیتری مولتی جت و 2.0 لیتری مولتی جت نیز برای این خودرو عرضه شود.

رنگاده کوچک از نظر طراحی داخلی و بدنه بسیار شبیه به چروکی بزرگ تر است و این شباهت شامل طراحی کلی چهار طرف این خودرو و جلوپنجره مخصوص جیپ است. تودوزی این خودرو نیز شبیه به چروکی است اما ابعاد آن کوچک تر شده تا با این شاسی بلند کوچک مطابقت داشته باشد. این خودرو در دو مدل Trail Hawk و Latitiude موجود است.

جیپ، رنگاده را در بازار چین نیز عرضه خواهد کرد و هم چنین در 21 آوریل این خودرو را در نمایشگاه خودروی بیجینگ به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"