کد خبر: ۲۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: دوج در نمایشگاه خودروی نیویورک از دوج چلنجر مدل 2015 خود رونمایی کرد.

دوج چلنجر مدل 2015 رونمایی شد

گروه بین الملل: دوج در نمایشگاه خودروی نیویورک از دوج چلنجر مدل 2015 خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، چلنجر مدل 2015 در هشت نسخه SXT،SXT  پلاس، R/T،R/T  پلاس،  R/Tشِیکر،R/T  پلاس شِیکر،Scat  پک 6.4 لیتری و392 HEMI Scat  پک شِیکر موجود است. این خودرو در کارخانه مونتاژ انتاریو در برامپتون تولید خواهد شد. قرار است تولید این خودرو در سه ماهه سوم سال 2014 آغاز شود.

این خودروی قدرتمند مجموعه ای از گزینه های موتور خواهد داشت که نسخه پایه آن شامل 3.6 لیتری پنتااستار V6 استاندارد با قدرت 305 اسب بخار متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته است. موتور بعدی این خودرو 5.7 لیتری HEMI V8 برای نسخه های R/T است که قدرت 375 اسب بخار تولید می کند و متصل به گیربکس دستی Tremec شش سرعته است. بسته ارتقایی انتخابی Scat  پک، موتور 6.4 لیتری HEMI V8 با قدرت 485 اسب بخار با اتصال به گیربکس دستی شش سرعته را به چلنجر اضافه می کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به عنوان یک گزینه برای هر دو موتور V8 این خودرو ارائه می شود. تمام مدل های این خودرو صرفا دیفرانسیل عقب هستند.

قسمت جلوی اصلاح شده دوج چلنجر مدل 2015 با کاپوتی جدید کامل می شود. قسمت پشت این خودرو نیز با چراغ های عقب و سپر نوین، ظاهری جدید پیدا کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"