کد خبر: ۲۵۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، 14 هزار تلمبه و 26 هزار نازل در بیش از 3 هزار جایگاه عرضه سوخت، آماده خدمت رسانی به مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه هاست.

جایگاههای سوخت آماده ارائه خدمات با نرخ جديد

به گزارش خبرخودرو، 14 هزار تلمبه و 26 هزار نازل در بیش از 3 هزار جایگاه عرضه سوخت، آماده خدمت رسانی به مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه هاست.

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که بازرسی فنی ستاد و مناطق 37 گانه آن، همچون دیگر بخش ها برای ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه ها، آماده است، گفت: هم اکنون بیش از 98 درصد تلمبه های عرضه سوخت سراسر کشور فعال است و دو درصد باقیمانده نیز با اتمام تعمیرات، تا قبل از اعلام نرخ جدید بنزین در مدار استفاده قرار می گیرد.

حضور بازرسان فنی در جایگاه ها پس از اعمال نرخ جدید

علیرضا کامیاب با تاکید بر اینکه برای ورود به فاز دوم هدفمندی مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: در زمان اعلام نرخ جدید بنزین، گروههای بازرسی فنی نیز برای تنظیم صورتجلسه افزایش نرخ و موجودی برداری (پیش از اعلام و اعمال نرخ جدید و پس از آن) در جایگاهها حضور خواهند داشت.

به گفته وی جایگاهداران نیز در جایگاهها حضور خواهند داشت تا بر عرضه سوخت با نرخ جدید نظارت و در صورت بروز مشکل احتمالی به آن رسیدگی کنند.

کامیاب تصریح کرد: جایگاهدارن بازوهای بازرسی فنی هستند و با کمک آنها تغییر نرخ بنزین در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به نحوی مطلوب انجام می شود.

نظارت مداوم بر سلامت نازل های سوخت

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تجربه نشان می دهد با اعلام نرخ جدید بنزین به دلیل ظرفیت سازی ها، پیش بینی ها و اطلاع رسانی های انجام شده، ازدحامی در جایگاه های عرضه سوخت نخواهد شد.

وی نظارت بر سالم و کارا بودن تلمبه ها و نازل ها( البته از قبل نیز به آن توجه شده است) اطمینان از توجیه کارکنان جایگاه ها نسبت به تغییر نرخ جدید بنزین و ارائه توضیح به مراجعان در صورت نیاز، همچنین اطمینان از نصب بنرهای آگاه کننده از تغییر نرخ بنزین در زمان اعلام و نظارت بر تغییر نمایشگر های تلمبه ها از ریال به تومان ( به دلیل محدویت در رقم) را از جمله وظایف واحد بازرسی فنی برشمرد.

کامیاب گفت: جلوگیری از هرگونه شائبه برای مشتریان، نظارت بر تنظیم تلمبه ها و آزمایش آنها با پیمانه های معیار در سراسر کشور، همچنین برخورد با متخلفان کم فروش یا گران فروش و یا عرضه نکردن فرآورده های نفتی از طریق کمیته رسیدگی به تخلف متخلفان فعال در ستاد و مناطق 37 گانه نیز بخش دیگری از مسئولیت های بازرسی فنی است.

شماره 96027 پل ارتباطی مردم با شرکت پخش

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شماره تماس 96027(سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی) را پل ارتباطی مردم برای طرح مشکل و پیگری آن اعلام کرد.

وی تاکید کرد: مشکلات ثبت شده در این سامانه در صورت مرتبط بودن به واحد بازرسی فنی، به این واحد ارجاع، پیگیری و رسیدگی می شود و در صورت ایجاد خسارت به شاکی از طرف جایگاه، جایگاه دار موظف به جبران خسارت خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"