کد خبر: ۲۵۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: لینکلن از استراتژی خود برای ورود به بازار خودروی چین با برپایی غرفه فضای لینکلن در بیجینگ خبر داده است.

استراتژی لینکلن برای ورود به بازار چین

گروه بین الملل: لینکلن از استراتژی خود برای ورود به بازار خودروی چین با برپایی غرفه فضای لینکلن در بیجینگ خبر داده است.

به گزارش خبرخودرو، این برند تصمیم دارد در ابتدا هشت نمایندگی در هفت شهر چین شامل بیجینگ، شانگهای، نانجینگ، Xi’an، گوانگژو، هوانگژو و چنگدو افتتاح کند که تا پایان سال 2014 این تعداد به 20 فروشگاه خواهد رسید.

لینکلن تا پایان سال 2016 در 50 شهر چین 60 نمایندگی خواهد داشت که هریک به طور مستقل از فروشگاه های برند فورد عمل خواهند کرد. این استراتژی در ادامه برنامه ای در سال 2012 است که برای به دست آوردن برخی بازارهای چینی از رقبای لوکس آلمانی طرح ریزی شده بود.

جیم فارلی، معاون اجرایی بازاریابی جهانی، فروش و خدمات فورد و لینکلن در بیاینه ای اظهار داشت موفقیت در چین اساس تلاش های این خودروساز برای تبدیل لینکلن به برندی لوکس است. اولین نمایندگی این خودروساز تنها دو مدل سدانMKZ  و کراس اوور کامپکتMKC  را عرضه خواهد کرد. شاسی بلند لینکلن Navigator در سال 2015  در نمایندگی های این خودروساز عرضه خواهد شد.

لینکلن تصمیم دارد یک خودروی کانسپت را در نمایشگاه خودروی بیجینگ به نمایش درآورد اما هنوز زمان تولید آن را تعیین نکرده است. این برند ساخت مدل های دیگری را نیز در نظر دارد که احتمالا سدانی بزرگ جزء آن ها خواهد بود. ورود به چین به لینکلن کمک خواهد کرد تا ظرفیت فروش لازم برای جبران سرمایه گذاری بر محصولات جدید را داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"