کد خبر: ۲۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: با بررسی های اطلاعات ثبت خودروهای جدیدPolk در سال گذشته مشخص شده که فورد فوکوس پرفروش ترین خودروی دنیا در سال 2013 بوده است.

فورد فوکوس پرفروش ترین خودروی سال 2013 بود

گروه بین الملل: با بررسی های اطلاعات ثبت خودروهای جدیدPolk  در سال گذشته مشخص شده که فورد فوکوس پرفروش ترین خودروی دنیا در سال 2013 بوده است.

به گزارش خبرخودرو، فروش فورد فوکوس در سراسر دنیا با رشد 8.1 درصدی به 1097618 دستگاه رسیده که 317110 دستگاه آن مخصوص اروپا است. بر اساس این داده های Polk، 29 درصد فروش کلی این خودرو به اروپا اختصاص یافته در حالی که از هر سه فوکوس فروخته شده یکی در چین بوده است.

جیم فارلی، معاون اجرایی فورد اظهار داشت هدایت این صنعت توسط فوکوس به عنوان پرفروش ترین خودرو در دنیا جالب توجه است. وی اعلام کرد فوکوس جدید تمایل فورد به پیشرفت مداوم، تکنولوژی بهتر و بدنه ای مدرن تر را نشان می دهد.

فوکوس جدید دارای کاپوت، جلو پنجره و چراغ های جلوی بازطراحی شده و مجموعه چراغ های عقب جدید و در صندوق عقب نوین است. داخل فوکوس جدید از قسمت های ساتن کرومی، روکش صندلی ها و دکمه های نوین بهره می برد.

فورد فوکوس جدید دارای سیستم جلوگیری از برخورد اکتیو سیتی استاپ پیشرفته است که بیشینه سرعت برای عملکرد آن از 30 کیلومتر بر ساعت مدل کنونی به 50 کیلومتر افزایش یافته است.

هم چنین فوکوس جدید دارای تکنولوژی MyKey  فورد است که به راننده اجازه می دهد بیشینه سرعت را محدود کرده و بیشینه صدای سیستم صوتی را کاهش دهد. فوکوس جدید از موتور 1.0 لیتری اکوبوست متصل به گیربکس شش سرعته بهره می برد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"