کد خبر: ۲۵۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت : تاکنون اکثر آرم های طرح ترافیک توزیع شده است و افراد باقی مانده می توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهرداری نسبت به دریافت آرم خود اقدام کنند.

مهلت تکمیل مدارک متقاضیان آرم طرح ترافیک تمدید شد

به گزارش خبرخودرو ،معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت : تاکنون اکثر آرم های طرح ترافیک توزیع شده است و افراد باقی مانده می توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهرداری نسبت به دریافت آرم خود اقدام کنند.

غلامحسین زمان آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، تصریح کرد : تا این هفته 95 درصد از آرم های طرح ترافیک  سال 93 توزیع شده است و 5 درصد باقی مانده مربوط به افرادی است که مدارک آنها ناقص بوده و یا مدارک خود را ارائه نداده اند که در صورت تکمیل مدارک این افراد نیز می توانند به سرعت آرم خود را دریافت نمایند.

معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود : زمان ارائه مدارک افرادی که مدارک آنها ناقص است از جمله خبرنگاران 5 روز تمدید شد .

وی با اشاره به زمان اعتبار آرم های جدید اظهار داشت : اعتبار آرم های جدید توسط پلیس اعلام خواهد شد که دراین صورت آرم های سال 92 فاقد اعتبار می شوند.

زمان آبادی درادامه خاطر نشان کرد : افرادی که خواستار تعویض مشخصات خودروی خود هستند می توانند از هفته آینده به دفاتر الکترونیک شهرداری مراجعه و نسبت به تغییر آرم اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش 25 هزار فقره آرم طرح ترافیک در سال جاری نسبت به سال گذشته تصریح کرد : در سال جاری 25 هزار آرم طرح ترافیک نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که از جمله دلایل آن ، بحث آلودگی هوا است که متاسفانه درصد بالای مرگ و میر را به خود اختصاص داده به همین دلیل مدیریت شهری اقدام به تقلیل 25 هزار آرم در سال جاری نموده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"