کد خبر: ۲۵۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: یکی از مسئولان بلندپایه شرکت ژاپنی تویوتا اعلام کرد این شرکت قصد دارد ظرفیت تولید خود را در چین افزایش دهد.

تويوتا قصد دارد توليد خود را در چين افزايش دهد

گروه بین الملل: یکی از مسئولان بلندپایه شرکت ژاپنی تویوتا اعلام کرد این شرکت قصد دارد ظرفیت تولید خود را در چین افزایش دهد.

به گزارش خبرخودرو، تویوتا که دومین شرکت خودروساز جهان است،می‌خواهد فروش تولیدات خود در چین را دو برابر کند و به دو میلیون دستگاه برساند. هیروجی اونیشی، مدیر شعبه چین تویوتا این میزان را حداقل افزایش برای حفظ جایگاه این شرکت در برابر رقبایی چون فولکس‌واگن و جنرال موتورز دانست اما جدول زمانی برای رسیدن به این هدف ارائه نکرد.

اونیشی در نمایشگاه خودروی پکن گفت:« به طور یقین تولیدات ما افزایش خواهد یافت اما سهم ما در این بازار اکنون تنها نیمی از میزان زمان پیش از فشار فروش سازندگان آمریکایی و اروپایی، است.

شرکت تویوتا، فاو گروپ FAW Group چین و گوانگژو اتومبیل گروپ چین هم اکنون باهم توان تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال را دارند.

تویوتا می‌خواهد تا پایان سال 2017 پانزده مدل جدید خودرو در چین تولید کند. این شرکت همچنین قصد دارد از سال آینده مدل دوگانه سوز سواری کرولا را تولید کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"