کد خبر: ۲۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خبرگزاری ایرنا: یک متخصص صنعت حمل و نقل هوایی همزمان با سومین حادثه هوایی در مالزی طی 45 روزگذشته احتمال داد تنها بالشت مسافران و قطعات سبک هواپیمای ام.اچ 370 در سواحل استرالیا یافت شود.
 
 ˈدیوید لیرمونتˈ روز دوشنبه گفت که شرایط بد آب و هوایی امکان شناسایی اجزای احتمالی باقی مانده از پرواز ام.اچ 370 که در حال فرو رفتن بیشتر در آب هستند را با مشکل جدی مواجه کرده است.

تارنمای ˈمالیزیا اینسایدرˈ نوشت: قطعات هواپیمای پرواز 477 خطوط هوایی فرانسه که در سال 2009 در اقیانوس اطلس سقوط کرد به دلیل سرعت کم و نوع برخورد با آب بر روی آب قابل مشاهده بود.

وی افزود: ما از نوع برخورد پرواز ام.اچ 370 با سطح آب اطلاعاتی نداریم، اما اگر هواپیما با سر و با سرعت زیاد با سطح آب برخورد کرده باشد خردشده و یافتن قطعات کوچک بسیار سخت است.

وی مدعی شد که به رغم اطلاعات ماهواره ای و به دلیل پیدانشدن کوچکترین اثری از پرواز ام.اچ 370، ممکن است مکان جستجوی فعلی نیز اشتباه باشد.

پیش از این مقامات استرالیایی و مالزیایی با قاطعیت اعلام کرده بودند محل جستجو برای یافتن اثری از پرواز ام.اچ 370 درست است و از آن اطمینان کامل دارند.

این متخصص هوایی ضمن تایید نکردن فرضیه های مطرح شده در مورد این پرواز، گفت که به نظر می رسد خلبان این پرواز به طور عمد خواسته است اطمینان یابد هرگز این هواپیما پیدا نخواهد شد، همان طور که برخی نظریه ها اعلام می کنند مسیر طی شده توسط ام.اچ 370 بسیار زیرکانه بوده است.

پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی هشتم مارس (17 اسفند) با 239 مسافر و خدمه پرواز در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد و 45 روز تلاش برای جستجوی آن تاکنون بی نتیجه بوده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"