کد خبر: ۲۵۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در حال حاضر خودروسازی کشور با مشکلات جدی روبرو است و باید با آسیب شناسی صحیح و پرداختن به این مشکلات ، به تحلیل مناسبی در این خصوص دست یافت.

تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در کاهش آلودگی هوا

به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در حال حاضر خودروسازی کشور با مشکلات جدی روبرو است و باید با آسیب شناسی صحیح و پرداختن به این مشکلات ، به تحلیل مناسبی در این خصوص دست یافت.

موید حسینی صدر در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرخودرو ، تصریح کرد : صنعت خودروسازی با گردش مالی بالا وهمچنین تعداد بسیار بالای افراد شاغل در آن یکی از صنایع مادر کشور است که باید خارج از تعصبات ودفاع بی مورد وهمچنین تخریب بی مورد به صورت منطقی به دنبال حل مشکل این صنعت بود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش تولیدات خودرو در سالیان اخیر در کشور گفت : در حال حاضر تا حدودی  صنعت خودروسازی با کاهش تولید وعدم رضایت مشتریان از کیفیت و قیمت مواجه است.

حسینی صدر در ادامه اظهار داشت : با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اگر درصدد کاهش مصرف بنزین و گازوئیل باشیم تا سرمایه کشور از بین نرود و همچنین کمکی در جهت کاهش آلودگی هوا صورت گیرد ، باید به توسعه و تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره به وظایف خودروسازان در طراحی خودروهایی به منظور استفاده در حمل ونقل جاده ای اظهار داشت : یکی از مولفه های تاثیرگذار در تقویت حمل ونقل عمومی ، صنعت  خودروسازی است  این صنعت باید با طراحی و تولید خودروهایی مناسب به منظور استفاده در حمل ونقل عمومی به توسعه این ناوگان کمک کند.

حسینی صدر در خاتمه خاطر نشان کرد : می توان با تولید خودروهای درون شهری با قابلیت جابه جایی سریع مسافران با حدود 12 نفر ظرفیت وهمچنین تامین آسایش مسافران به توسعه حمل ونقل عمومی کمک کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"