کد خبر: ۲۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، معاون شبکه سایپایدک با اشاره به اهمیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، از تقویت نظارت بر عملکرد شبکه نمایندگی‌ها با هدف افزایش رضایت مشتری و بالا بردن کیفیت خدمات خبر داد.

تقویت نظارت بر شبکه نمایندگی‌ها با هدف افزایش رضایت مشتریان

به گزارش خبرخودرو ، معاون شبکه سایپایدک با اشاره به اهمیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، از تقویت نظارت بر عملکرد شبکه نمایندگی‌ها با هدف افزایش رضایت مشتری و بالا بردن کیفیت خدمات خبر داد.

مهدی حاجی باقری در سخنانی اظهار داشت: رضایت مشتریان از خدماتی که در نمایندگی‌های سایپا ارائه می‌شود عامل مهمی برای پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود؛ بنابراین تلاش خواهیم کرد تا با اقدامات نظارتی که بیشتر جنبه پیشگیری دارد، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: کار نظارت و بازرسی از عملکرد نمایندگی‌ها با همکاری انجمن‌های صنفی انجام می‌شود که نتایج  آن بر بهبود عملکرد شبکه تاثیرگذار خواهد بود.

معاون شبکه سایپایدک گفت: بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گارانتی و وارانتی، وضعیت پذیرش، ارائه خدمات و نحوه برخورد با مشتریان در نمایندگی‌ها، اصالت قطعات و قیمت فروش، از موارد قابل توجه در این زمینه خواهد بود.

وی ادامه داد: البته نظارت بر کار نمایندگی‌ها همواره مد نظر بوده و در مقاطع زمانی مناسب اجرایی شده است.

حاجی باقری افزود: نتایج حاصل از این بازرسی‌ها در اعطای امتیازات و تسهیلات تشویقی به نمایندگی‌ها و اعمال اقدامات تنبیهی برای واحدهایی که ضوابط و مقررات را رعایت نمی‌کنند موثر خواهد بود.

معاون شبکه سایپایدک با بیان اینکه روند عملکرد شبکه نمایندگی‌های گروه سایپا همواره ارتقا یافته است، گفت: بر اساس نتایج ارزیابی‌های گذشته، تعداد 77 نمایندگی به رتبه یک ارتقا پیدا کردند که حاکی از تلاش شبکه خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"