کد خبر: ۲۵۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو از برنامه‌ريزي براي ارتقاء فرهنگ خدمت‌رساني به مشتريان در نمايندگي‌هاي اين شركت، در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد.

ارتقاء فرهنگ خدمت‌رساني به مشتريان در نمايندگي‌هاي ايران‌خودرو

به گزارش خبرخودرو ، مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌ خودرو از برنامه‌ريزي براي ارتقاء فرهنگ خدمت‌رساني به مشتريان در نمايندگي‌هاي اين شركت، در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد.          

علي نمكين در اين باره گفت: شركت ايساكو به عنوان گسترده‌ترين شركت خدمات پس از فروش كشور، سال‌هاي متوالي است كه با برنامه‌ريزي، هدف‌گذاري و بهبود كيفيت ارائه خدمات و تامين به موقع قطعات، مي‌كوشد تا رضايت صاحبان منافع خود را به صورت روزافزون كسب كند.

وي همچنين گفت: مشتري‌مداري، تكريم ارباب رجوع و رعايت حقوق مصرف‌كننده چندين سال است كه با تكيه بر فرامين پيشين رهبر معظم انقلاب و منويات مديريت ارشد گروه صنعتي ايران‌خودرو، سرلوحه فعاليت‌هاي اين شركت قرار داشته و كسب چند مقام‌اولي پياپي و اخذ رتبه‌ي اول خدمات پس از فروش در سال‌هاي گذشته نيز مهر تائيدي بر اين تلاش‌ها است.

نمكين افزود: هر مساله‌اي كه با مردم در ارتباط است نياز به فرهنگ‌سازي و به روز رساني در سنوات مختلف دارد و ما نيز خود را از اين قاعده منفك نمي‌دانيم و اميدواريم برنامه‌هاي مدون ايساكو در سال پيش رو، باب جديدي را در حوزه مديريت و فرهنگ ارتباط با مشتري و ارائه خدمات بهينه باز كند.

وي در ادامه از اجراي طرح‌هاي نوين در خدمات پس از فروش، افزايش ميزان پوشش‌دهي و تامين نياز قطعات يدكي مشتريان، ارتقا كيفيت ارائه خدمات به ويژه خدمات تعميرگاهي و مشاركت بيشتر در طرح‌هاي مسئوليت‌پذيري اجتماعي به عنوان افق سال 93 شركت ايساكو ياد كرد.

وي در پايان گفت: اميدواريم با بهينه‌سازي خدمات و بالاتر بردن استانداردها از بعد اقتصادي نيز از شركت‌هاي موفق در اجراي رهنمودهاي مقام معظم رهبري باشيم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"