کد خبر: ۲۵۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

مهر: ایراندخت عطاریان با اشاره به تأکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات باقی مانده بازنشستگان که مربوط به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری است ، افزود : در این مرحله 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان روز یازدهم اردیبهشت ماه به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد .

وی افزود : تا کنون یک میلیون و 650 هزار تومان ازمعوقات بازنشستگان پرداخت شده و با احتساب پرداخت این مرحله مجموع معوقات واریز شده به حساب بازنشستگان مشمول به یک میلیون و 950 هزار تومان می رسد .

عطاریان حمایت و پشتیبانی دولت تدبیر و امید در صدور مجوزهای لازم و تأمین منابع مالی را نشانگر توجه و دغدغه دولت نسبت به معیشت بازنشستگان کشوری دانست و گفت : از منظر دولت بازنشستگان با داشتن تجارب اجتماعی جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و باید تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه حال آنان انجام گیرد که خوشبختانه در بودجه 1393 در بخش خدمات رفاهی اعتبار قابل توجهی درنظر گرفته شده است و ان شاء ا... بازنشستگان در ماههای آینده آثار و نشانه های تصمیمات و اقدامات دولت در جهت افزایش سطح رفاه حال بازنشستگان شاهد خواهند بود .
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"