کد خبر: ۲۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

طرح بازدید فنی و سرویس رایگان محصولات شرکت سیبا موتور در تهران آغاز شد

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت سیبا موتور از آغاز اجرای طرح ویژه سرویس رایگان محصولات سیبا موتور در تهران خبر داد و گفت : طرح بازدید فنی و سرویس عمومی رایگان( تعویض روغن موتور و فیلترها ) محصولات شرکت سیبا موتور از امروز به مدت 2 هفته در تعمیرگاه مرکزی شرکت سیبا موتور آغاز می شود.

حسین خضری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو زمان اجرای این طرح را ابتدای اردیبهشت ماه اعلام کرد و  افزود : همزمان با اتمام اجرای این طرح در استان های اصفهان ، فارس و یزد ، از ابتدای این هفته این طرح در تعمیرگاه مرکزی شرکت سیبا موتور در تهران اجرایی می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش میزان رضایتمندی مشتریان ذکر کرد و گفت : طرح ویژه بازدید فنی و سرویس عمومی رایگان محصولات شرکت سیبا موتور به منظور کسب رضایتمندی مشتریان و بررسی وضعیت کیفی و فنی خودروهایی که در دو سال گذشته توسط شرکت عرضه شده ، صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح صرفا در استان های اصفهان ، فارس ، یزد و تهران اجرایی می شود افزود  : در راستای اجرای این طرح ، واحد  CRM شرکت سیبا موتور ضمن اطلاع رسانی در خصوص اجرای این طرح ، کلیه  مشتریان و و متقاضیان را به نزدیک ترین نمایندگی در استان ها هدایت می نماید.

وی همچنین در خصوص زمان اجرای این طرح گفت : در طرح سرویس رایگان محصولات سیبا موتور تا هفته اول خرداد ماه ادامه دارد کلیه خودروهای تحویلی شرکت سیبا موتور به صورت رایگان ( تعویض روغن موتور و فیلترها ) مورد بازدید فنی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اتمام مهلت ارائه سرویس رایگان در سه استان فارس ، یزد و اصفهان افزود : دارندگان محصولات سیبا موتور که خواستار دریافت سرویس عمومی رایگان شرکت هستند از ابتدای این هفته صرفا می توانند به تعمیرگاه مرکزی شرکت در تهران مراجعه نموده و این خدمات را دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور در ادامه در خصوص آخرین آمار خودروهایی که سرویس رایگان دریافت نمودند ، گفت  : تاکنون بیش از 300 دستگاه از محصولات سیبا موتور در سه استان کشور سرویس رایگان دریافت کردند که پبش بینی می شود این روند تا پایان این طرح سرعت بیشتری یافته و طی دوهفته آینده آمار مراجعات به تعمیرگاه مرکزی با افزایش چشم گیری روبرو شود.

خضری افزود : قطعا بازخورد و اطلاعاتی که در جریان این طرح کسب می شود در کیفیت تولیدات آتی سیبا موتور و شریک خارجی شرکت موثر بوده  و موجب ارتقاء سطح کیفی محصولات شرکت خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تامین قطعات یدکی مورد نیاز در این طرح گفت : این طرح با توافق شریک خارجی شرکت صورت گرفته به همین منظور پشتیبانی کامل به لحاظ تامین قطعات یدکی با شریک خارجی شرکت انجام گرفته، بنابراین مشکلی در تامین قطعات یدکی مورد نیاز بوجود نخواهد آمد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"