کد خبر: ۲۵۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

كيفيت خدمات امدادي و افزايش رضايت مشتريان بايد در اولويت قرار گيرد

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: بهبود كيفيت خدمات امدادي، افزايش رضايت مشتري و توسعه كسب و كارهاي جديد بايد در اولويت برنامه‌ريزي‌هاي امداد خودرو سايپا قرار گيرد.

 مهندس مصطفي وحيدزاده كه در مراسم توديع و معارفه مديرعامل امدادخودرو سايپا سخن مي‌گفت، با تاكيد بر ضرورت تقويت خدمات امدادي سايپا، اظهار داشت: طراحي كسب و كارهاي جديد بايد يكي از اولويت‌هاي امداد خودرو سايپا باشد؛ چراكه ارائه خدمات بر اساس روشهاي قديمي ديگر پاسخگوي نياز مشتريان نيست.

وي افزود: تلاش در جهت ارائه خدمات نوين، كسب رضايت مشتريان و افزايش آن و همچنين افزايش سهم خدمات امدادي و خدمت در محل از خدمات پس از فروش، بايد سه رويكرد اساسي امداد خودرو سايپا در دوره جديد باشد.

مديرعامل سايپايدك گفت: در كنار رويكردهاي ياد شده، توجه به نيروي انساني بايد در اولويت برنامه‌هاي امدادخودرو قرار گيرد. در اين راستا انگيزه امدادگران بايد افزايش يابد چراكه امدادگر بي انگيزه نمي‌تواند خدمات مناسبي به مشتريان ارائه دهد. در واقع در حوزه منابع انساني، احترام و توجه همگاني بايد مورد توجه باشد.

وي با تاكيد بر اينكه طراحي كسب و كارهاي جديد و توجه به مشتريان و ارتباط مستمر با سايپايدك بايد در همه برنامه‌ريزي‌هاي امداد خودرو در اولويت قرار گيرد، افزود: همه بايد در برنامه‌ريزي‌ها بايد در راستاي منافع گروه خودروسازي سايپا حركت كنيم.

وحيدزاده افزود: شركت سايپايدك و امداد خودرو وظيفه جذب و نگهداري مشتري را بر عهده دارند و اگر از عهده اين وظيفه به خوبي برآيند، موفقيت گروه سايپا تضمين خواهد شد.

مديرعامل سايپايدك گفت: بايد مشتريان وفادار را تشويق كنيم و در دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌ها بايد به اين مشتريان بيشتر بها داده شود. اصل بر اين است كه بتوانيم خدمات با كيفيت ارائه دهيم و رضايت مشتريان را افزايش دهيم.

پيش از سخنان مديرعامل سايپايدك، مهندس بهزاد پناهي مديرعامل امداد خودرو سايپا در سخناني اظهار داشت: نيروي انساني تنها ثروت و سرمايه يك شركت خدماتي است و بر همين اساس بيشتر از گذشته به اين بخش توجه خواهد شد.

وي افزود: ارتقاء دانش سازماني و سطح كارشناسي منابع انساني از اولويت‌هاي امداد خودرو در اين دوره خواهد بود. علاوه بر اين نسبت كاركنان عملياتي و پشتيباني نيز بايد تعريف شود ضمن اينكه كليه نيروها بايد به دانش روز تجهيز شوند.

مديرعامل امداد خودرو سايپا با تاكيد بر اينكه كليه برنامه‌ها و رويكردهاي امداد خودرو بايد با برنامه‌ها و استراتژي‌هاي سايپايدك منطبق باشد و از واگرايي پرهيز شود، افزود: براي امداد خودرو سايپا هيچ ماموريتي بالاتر از امداد و خدمات سيار نيست؛ لذا تمام امكانات و انرژي خود را بايد بر روي خدمات و امداد سيار متمركز كنيم و بعد كسب و كارهاي مكمل را تعريف نماييم. بر طبق آمار، حدود 5 ميليون خودرو توليدي سايپا از گارانتي خارج شده‌اند و بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم كه بخش بزرگي از اين 5 ميليون خودرو خدمات امدادي سايپا را دريافت كنند.

وي با اشاره به شكل گيري كسب و كارهاي نوين در امداد خودرو، افزود: كارت نارنجي زماني مي‌تواند براي مشتري ارزش افزوده ايجاد كند كه هم در فروش و هم در قيمت‌گذاري، رضايت مشتري را در بر داشته باشد. مشتري بايد خدمات خوب و مطلوب و آساني را دريافت كند چراكه رضايت مشتري بهترين تبليغ براي خدمات است.

پناهي گفت: طراحي خدمت در آينده بر اساس نيازهاي مشتري خواهد بود كه اين فرآيند در حال انجام است.

پيش از سخنان پناهي، احمد كرفي، مديرعامل سابق امداد خودرو در سخناني اظهار داشت: خدمات امدادي بايد مبناي توسعه خدمات پس از فروش باشد، لذا در دوراني كه مسووليت مديريت امداد خودرو را بر عهده داشتم با همكاري كاركنان سعي كرديم با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي شبكه، بسته خدمت را جاري كنيم.

وي ادامه داد: در طول دوران خدمت در امداد خودرو تلاش ما بر اين بود كه مفهوم خدمت را نهادينه كنيم و خوشحالم كه اين خواسته در وجود تك تك كاركنان محقق شده است.

در پايان اين مراسم با اهداي هدايي از زحمات احمد كرفي مديرعامل سابق امداد خودرو سايپا تشكر و قدرداني شد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"