کد خبر: ۲۵۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو نهایی شد

به گزارش خبر خودرو، عضو ناظر شورای رقابت از جمع بندی نهایی این شورا در خصوص فرمول جدید قیمت گذاری خودرو خبر داد و گفت : در جلسه این هفته شورای رقابت ، جمع بندی نهایی در خصوص فرمول قیمت خودرو صورت گرفت اما مواضع اخیر سخنگوی دولت موجب گردید که در این جلسه ، اعضای شورا  فرصتی را برای تأیید نهایی فرمول جدید درخواست نمایند .

عیسی امامی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : تا اجماع اعضاء و اعلام مواضع صریح دولت ، شورای رقابت مصوبه ای در خصوص قیمت خودرو اعلام نخواهد کرد.

وی تصریح کرد : پیش بینی می شود با اطلاع از برنامه‌های دولت در جلسه آینده فرمول قیمت گذاری خودرو نهایی و در غالب مصوبه اعلام شود.

وی با اشاره به عدم توافق اعضاء در خصوص فرمول قیمت گذاری و مواضع دولت در خصوص قیمت خودرو ، گفت : با توجه اعلام موضع دولت در خصوص کنترل و نظارت بر قیمت خودرو و تثبیت قیمت ها ، شورای رقابت در انتظار تصمیم نهایی دولت در خصوص قیمت خودرو است تا دستورالعمل نهایی قیمت گذاری را اعلام نماید.

عضو شورای رقابت افزود : در جلسه این هفته شورای رقابت بر روی شاخص و فرض های مختلف بحث و تبادل نظر کارشناسی صورت گرفت اما به دلیل عدم اجماع اعضاء در خصوص قیمت خودرو ، مصوبه ای در این خصوص ارائه نشد .

امامی گفت : با نهایی شدن دستورالعمل جدید قیمت گذاری ، تفاوت چندانی در قیمت ها صورت نخواهد گرفت البته این امر این مسلتزم همراهی دولت است تا در قیمت خودروها تغییر و افزایشی  صورت نگیرد.

وی افزود : در دستورالعمل نهایی ، نرخ جدید تورم بخشی محاسبه شده که با توجه به اعلام آن ، به نظر می رسد در نرخ جدید خودروها تغییر جندانی حاصل نشود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"