کد خبر: ۲۵۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

ايدرو از الزامات توسعه کشور است

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : وجود سازمان های توسعه ای از جمله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از الزامات توسعه کشور است.

محمدرضا نعمت زاده در مراسم تودیع و معارفه غلامرضا شافعی و سیدرضا نوروز زاده به عنوان رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با انتقاد از واگذاری ها در دوره گذشته افزود : همه باید قانونگرا باشیم و به تصویب قوانین مناسب کمک کنیم .

وی گفت : در لایحه حمایت از تولید به صراحت اعلام کردیم که سازمان های توسعه ای به قوانین و اساسنامه خود برگردنند و قید و بند از انها برداشته شود .

نعمت زاده افزود : هرچند برخی برنامه ها در کشور ایراد اصولی دارد اما ما هم به عنوان مسئول به برنامه عمل نکردیم ، اگر امثال من نعمت زاده به برنامه و سند چشم انداز 1404 پایبند بودیم ، صادرات صنعتی ما امروز باید به 90 میلیارد دلار می رسید.

وی با بیان اینکه 99 درصد اتفاقات و حوادث ناشی از بی توجهی های ماست ، گفت : امروز نشست مشترکی با وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص اصلاح سیاست واگذاری داریم و معتقدم نباید قبرستانی از صنایع را ایجاد و بر ان گریه کنیم.

نعمت زاده خطاب به رئیس جدید هیات عامل ایدرو گفت : برای بازگرداندن ایدرو به قانون قبلی باید تلاش کرد ، جنگید و طرف مقابل را قانع کرد ، مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران باید کارنامه عملی به جامعه ارائه کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"