کد خبر: ۲۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۳

سیاست افزایش تولید با حفظ کیفیت و رضایتمندی مشتریان در شرکت سیبا موتور

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت سیبا موتور گفت : این شرکت برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات در سال جاری ندارد.

حسین خضری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود :  خوشبختانه افزایش بهره وری در شرکت سیبا موتور موجب گردید که در سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شرکت اعمال نشود و صرفا هزینه های مربوط به افزایش دو درصد مالیات بر ارزش افزوده و  نرخ بیمه شخص ثالث در قیمتها اعمال گردد.

وی با اشاره به سیاست تثبیت قیمت در شرکت سیبا موتور گفت: البته ثبات قیمت در محصولات شرکت سیبا موتور طبیعتا بستگی به عدم تغییر و تحول در نرخ ارز ، قوانین گمرکی و سایر هزینه های تولید دارد بنابراین چنانچه مسئله ای در حوزه ارزی و سایر هزینه های تولید صورت نگیرد شرکت برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات در سال جاری نخواهد داشت.

وی در ادامه بهره وری بسیار بالا در حوزه تولید و کیفیت محصول را از مزیت های شرکت سیبا موتور عنوان کرد و افزود : شرکت سیبا موتور از چالاکی و بهره وری بالایی در میان شرکت های تولیدی برخوردار است به طوری که هم اکنون هزینه های سربار ، پرسنلی و مالی شرکت بسیار ناچیز است به همین منظور شرکت از محل افزایش بهره وری توانسته بخش اعظمی از افزایش هزینه ها را جبران نماید.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور تصریح کرد : هم اکنون محصولات شرکت سیبا موتور به لحاظ کیفیت در رتبه بسیار بالایی در مقایسه با  نمونه های مشابه  چینی قرار دارد و بر اساس ارزیابی که از بازار صورت گرفته به لحاظ کیفیت نزدیک به نمونه های اروپایی و به جهت قیمت بسیار پایین تر از نمونه های اروپایی قرار گرفته است. که توان 420 اسب بخار موتور بکار گرفته شده ، گیربکس ZF16S221 ، کیفیت بالا ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب از مهمترین دلایل موفقیت محصولات ما در بازار بوده است.

خضری در ادامه مهمترین چالش پیش روی شرکت سیبا موتور را تخصیص ارز و عدم تامین تسهیلات و نقدینگی لازم توسط سیستم بانکی اعلام کرد و گفت : هم اکنون عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به بخش تولید و زمانبر بودن دریافت ارز از بانک ها از اهم  مشکلات و چالش های پیش روی شرکت سیبا موتور است.

وی همچنین در خصوص تاثیر رفع موانع و تحریم ها بر روند تولید در این شرکت گفت : خوشبختانه در سال جاری فضای کلی کسب و کار  و شرایط بین المللی برای واردات بهبود یافته است اما انتظاری که در خصوص اختصاص ارز به این بخش وجود دارد تاکنون محقق نشده است این در حالی است که تا حدودی شرایط واردات و حمل و نقل دریایی بهتر شده است به همین علت برنامه تولید 1500 دستگاه کشنده را در سال جاری هدفگذاری کرده ایم.

وی در ادامه به فعالیت 14 نمایندگی شرکت سیبا موتور در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت  : در صورت فراهم شدن شرایط در آینده نزدیک در استان های هرمزگان ، مازندران ، خراسان و همدان نیز نمایندگی های شرکت را ایجاد خواهیم کرد همچنین در نظر داریم تا دو تا سه نمایندگی  محوری شرکت سیبا موتور  برای  پوشش سایر  استان های  همجوار  قرار گیرند.

به گفته وی یکی از ضعف های صنعت خودرو کشور ،  عدم خدمات پس از فروش مناسب برای خودروهای جدید وارداتی است که در این راستا شرکت سیبا موتور تلاش نموده با تمرکز بیشتر، پشتیبانی بهتری را در این جریان داشته و موانع و مشکلات را پوشش دهد.

مدیر عامل شرکت سیبا موتور همچنین به کسب رتبه سوم خدمات پس از فروش خودروهای سنگین ( شرکتهای کمتر از 12 نمایندگی) توسط شرکت سیبا موتور در سال گذشته اشاره کرد  و افزود:  در سال گذشته به منظور خدمات پس از فروش مناسب و گسترده ، حدود 14 نمایندگی فعال شرکت سیبا موتور در سراسر کشور راه اندازی گردید همچنین راه اندازی امداد خودرو سیبا موتور و فعال سازی  واحد CRM  با شماره تلفن 48027  برای رسیدگی به شکایات مشتریان و امداد جاده ای از اقدامات شرکت در حوزه خدمات پس از فروش و پاسخ گویی به نیاز مشتریان بوده است.

خضری همچنین در خصوص افزایش شرکای تجاری شرکت سیبا موتور گفت : شرکت FAW بعنوان شریک تجاری شرکت سیبا موتور یکی از شرکتهای شناخته شده و معتبر جهانی  است و همکاریهای ما با FAW بسیار خوب و رو به گسترش است بنابراین در حال حاضر برنامه ای در خصوص افزایش شرکای تجاری نداریم .

وی سیاست کاری شرکت سیبا موتور را  افزایش تولید با حفظ کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام کرد و  تصریح کرد : هم اکنون محصولاتی که در شرکت سیبا موتور تولید و عرضه می شود از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است به طوری که میزان تقاضای بازار رو به افزایش است و ما با برنامه افزایش تولید سعی در پاسخگویی به نیاز مشتریان و برقراری تعادل قیمت در بازار هستیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"